دانلود بازی Infinite Guitars برای PC
دانلود بازی Infinite Guitars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Infinite Guitars برای PC

پارسی گیم 20 فروردین 1402 1 دیدگاه
2,102 بازدید

دانلود بازی Infinite Guitars برای کامپیوتر

بازی Infinite Guitars شما را به سفری حماسی در دنیایی که توسط یک جنگ روباتیک ویران شده است می‌برد. بازیکنان نقش یک گیتاریست را بر عهده می‌گیرند که باید از حملات مبتنی بر ریتم و موسیقی دشمنان طفره بروند و با تک‌نوازی‌های حماسی گیتار پاسخ این حملات را بدهند. این بازی در سبک موسیقی و ریتم تولید شده و با الهام گرفتن از انیمه‌های ژاپنی در بخش گرافیکی، موفق به خلق یکی از خاص‌ترین جلوه‌های بصری در سال جاری نیز شده که شاید نمونه‌اش را نیز تا انتهای سال پیدا نکرد.

Infinite Guitars یک RPG ریتم نوآورانه است که ژانرها را با هم ترکیب می‌کند و رویکرد منحصر به فردی را برای مبارزه به ارمغان می‌آورد. گرافیک خیره کننده پر جنب و جوش، مبارزات مکانیکی آدرنالین محور و موسیقی متن اورجینال بازی، آن را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل کرده است. بازیکنان کنترل گروهی را به دست می‌گیرند و از گیتار برقی خود برای مبارزه با امواج دشمنان روباتیک استفاده می‌کنند. با پیشرفت در بازی، بازیکنان گیتار خود را ارتقا داده و توانایی‌های قدرتمندی را باز می‌کنند.

هر نبردی نیازمند استراتژی دقیق و زمان بندی دقیق برای رسیدن به پیروزی است. این بازی همچنین دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی متنوعی برای شخصیت‌ها است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تیم‌های خود را متناسب با سبک بازی خود تنظیم کنند. شما همچنین در بخش مولتی پلیر در نبردهای آنلاین سریع در مقابل گیتاریست‌های سراسر جهان قرار می‌گیرید. در مسابقات روزانه شرکت کنید و برای باز کردن جوایز از تابلوهای امتیازات بالا بروید. سفری گوش نواز در انتظار شما خواهد بود.

Infinite Guitars یک بازی در سبک ریتم و نقش آفرینی است که با موسیقی کاملاً اورجینال و جذاب از آهنگ‌سازان مطرح، گیمرهای حرفه‌ای و معمولی را گرد هم می‌آورد. شما در این بازی با دنبال کردن ریتم موسیقی باید به انجام فعالیت‌هایی بپردازید که تعیین کننده پیروزی شما در میدان نبرد خواهد بود. پس تجربه این اثر بی نظیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tchia و Mato Anomalies را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Infinite Guitars برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-540 or AMD Phenom II X4 940
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 520, 1 GB or AMD Radeon HD 6570, 1 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300 or AMD FX-4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 730, 2 GB or AMD Radeon R7 240, 2 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a world shredded by the devastating war against the Mechs, the remnants of humanity scavenge and fight to survive. Now, the metal war machines have reawakened—and only your electric guitar can turn their technology against them!
Gather up the party, tune up your favorite axe, and get ready to rock in Infinite Guitars, a genre-melting rhythm RPG featuring vibrant anime-inspired art, adrenaline-fueled Mech battles, and a blazing original soundtrack.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    بازی بیخودی هست، مکانیزم های خوبی نداره و بیشتر RPG ساختند. اصلا معلوم نیست سبک بازی چیه.

    پاسخ دهید