دانلود بازی Christmas Stories The Christmas Tree Forest برای PC
دانلود بازی Christmas Stories The Christmas Tree Forest برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Christmas Stories The Christmas Tree Forest برای PC

پارسی گیم 21 دی 1400 بدون دیدگاه
674 بازدید

دانلود بازی Christmas Stories The Christmas Tree Forest Collectors Edition برای کامپیوتر

جشن سال جدید میلادی که کریسمس نام دارد بزرگ‌ترین جشن برای افراد مسیحی محسوب شده و سبک و سیاق و تم منحصربه‌فرد خودش را دارد. هدیه‌های مختلف، بابانوئل، بارش برف و انواع آب‌نبات‌های رنگی از ویژگی‌های اصلی این جشن هستند. بازی‌های ویدیویی یا با ارائه به‌روزرسانی‌های مخصوص به استقبال این جشن می‌روند یا به طور کلی همین سوژه را محوریت گیم پلی خود قرار می‌دهند. بازی Christmas Stories The Christmas Tree Forest از استودیو Elephant Games عنوانی جذاب و معمایی با محوریت همین جشن بزرگ بوده که معماهای جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را برای شما آماده کرده است. به‌تازگی نسخه Collector’s Edition بازی نیز منتشر شده است.

بازی داستان جذابی را در قالب ساده خود روایت می‌کند. مادر شما به شکل مرموزی ناپدید شده اما یک پیام جادویی از سمت او امید را در دل شما زنده نگه داشته است. تعطیلات کریسمس نیز نزدیک بوده و با گشت‌وگذار در شهر خود می‌فهمید که چیز مرموزی از ورود کریسمس به آن جلوگیری می‌کند. حال شما باید با درگیرشدن در ماجراهای جذاب و مهیجی، هم مادر گمشده خود را پیدا کرده و هم کریسمس را نجات دهید.

گیم پلی بازی سبک معمایی و پیدا کردن آیتم‌های مخفی را داشته و بسیار ساده و قابل‌درک طراحی شده است. سبک و سیاق و تم بازی هم کاملاً درخور کریسمس بوده و اشیاء موجود در بازی کاملاً با آن همخوانی دارند. شما باید معماهای مختلف و جذابی را حل کنید، آیتم‌های مخفی را پیدا کرده و در بازی پیش بروید.

نسخه Collector’s Edition بازی تمام محتوای اضافی را شامل می‌شود و چیزهای اختصاصی را در اختیار شما قرار می‌دهد. وجود یک گربه بامزه و راهنما در کنار شما برای حل کردن معماها، مینی کیم‌های جدید، نقاشی‌ها و موسیقی‌های اختصاصی بازی و مأموریت‌های مخفی از جمله مواردی هستند که در این نسخه انتظارتان را می‌کشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Eastward را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Christmas Stories The Christmas Tree Forest Collectors Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/Windows 8/Windows 10
Processor: 2.5 Ghz.
Memory: 1024 MB RAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 1028 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Elephant Games invites you to share in spirit of Christmas in the latest addition to the beloved Christmas Stories series!
It’s been a year since your mom went missing, but a magical message from her asking for help brings a renewed hope just in time for the holidays! As you rush to search, you quickly find things amiss in your town. Something’s keeping Christmas magic away, and your only hope lay in the Christmas Tree Forest! Can your holiday cheer save Christmas in time? Find out in this enchanting Hidden-Object Puzzle adventure!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.