دانلود بازی Breakers Collection برای PC
دانلود بازی Breakers Collection برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Breakers Collection برای PC

پارسی گیم 25 دی 1401 بدون دیدگاه
2,847 بازدید

دانلود بازی Breakers Collection برای کامپیوتر

کنسول کلاسیک Neo Geo خانه بسیاری از بازی‌های مبارزه‌ای شاهکاری بود که در دهه 90 میلادی منتشر شده و میلیون‌ها گیمر را سرگرم کردند. با گذر زمان و ورود به نسل‌های جدیدتر، بسیاری از گیمرهای مدرن علاقه دارند تا تعدادی از این آثار را بر روی سخت افزارهای بروز خود تجربه کنند. یکی از مجموعه بازی‌های این کنسول که حتی در زمان انتشار نیز کمتر به آن پرداخته شده بود، مجموعه Breakers است. بازی‌هایی که با گیم پلی خشن و گرافیک خیره کننده خود به شهرت رسیده بودند.

با این که انتشار آثار کلاسیک بر روی نسل فعلی گاهی اوقات با مشکلاتی همراه بوده، ولی خوشبختانه پکیج Breakers Collection که شامل نسخه آپدیت شده Breakers و Breakers Revenge می‌شود، یکی از بهترین انتشارات چند سال اخیر از آثار قدیمی بر روی سخت افزار مدرن بوده و به بهترین شکل ممکن زیبایی‌های این بازی‌ها را نمایان کرده است. گرافیک این بازی به زیباترین شکل ممکن رنگ‌ها و بیت‌های اورجینال را به نمایش گذاشته و کنترل‌ها نیز بهینه و ساده سازی شده‌اند.

هر دو بازی در این پکیج به خوبی حفظ شده‌اند و شبیه‌سازی آن‌ها نیز عالی است. این بازی‌ها نسبت به نسخه‌های اصلی بسیار دقیق هستند. Breakers گیم پلی ای بسیار شبیه به سری Street Fighter اما در سبک کمپانی SNK دارد که تجربه‌ای بسیار منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد. می‌توانید از میان کلی مبارز با قابلیت‌های متنوع یکی را انتخاب کرده و وارد نبردی حماسی با دوستان خود شوید. اگر به بازی‌های مبارزه‌ای کلاسیک و قدیمی علاقه دارید، به شما Breakers Collection را پیشنهاد می‌کنیم.

بازی Breakers Collection عنوانی در سبک مبارزه‌ای است. این بازی در اصل پکیجی بوده که شامل دو عنوان کلاسیک مبارزه‌ای از دهه 90 میلادی است. گیم پلی سریع و نرم این بازی‌ها با شبیه سازی خود و گرافیک خیره کننده درست مانند روز اول باقی مانده و کسانی که به تجربه بازی‌های قدیمی علاقه دارند، بدون شک با دانلود Breakers Collection شگفت زده می‌شوند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Atari 50 The Anniversary Celebration و Capcom Fighting Collection را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Breakers Collection برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10 / Windows 11
Processor: Intel i3 @ 3.0GHz or AMD equivalent.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4440
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10 / Windows 11
Processor: Intel i5 @ 3.0GHz or AMD equivalent.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 960
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Breakers Collection features both of the original games (Breakers and Breakers Revenge) and a brand new content for the cult-classic among the fans of Fighting Games, that was first released in 1996 for the Neogeo and Arcades and after released with a sequel in 1998 with additional playable characters, balance adjustments and new gameplay elements.
Breakers Collection is a simple action-fighting game, with a roster with many playable characters (10 in Breakers Revenge), that were all known by the fans from around the world.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.