دانلود بازی Ember برای PC,دانلود بازی Ember برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Ember , بازی Ember با لینک مستقیم و رایگان, نقش آفرینی
دانلود بازی Ember برای PC,دانلود بازی Ember برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Ember , بازی Ember با لینک مستقیم و رایگان, نقش آفرینی پارسی گیم

دانلود بازی Ember برای PC

پارسی گیم 31 شهریور 1395 بدون دیدگاه
9,061 بازدید

دانلود بازی Ember برای کامپیوتر

Ember یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) و مستقل است. که توسط استدیو N-Fusion Interactive ساخته‌شده است. هسته‌ی اصلی گیم پلی بازی نقش‌آفرینی است و مانند دیگر بازی‌های نقش‌آفرینی شما قادر به شخصی‌سازی و ماجراجویی در دنیای بازی هستید اما چیزی که در این بازی متفاوت است. سازندگان سعی دارند تا یک عنوان نقش‌آفرینی کلاسیک به کاربران ارائه دهند. آن‌ها نقش‌آفرینی را با سبک استراتژی و ژانر ماجراجویی مخلوط کرده‌اند. بازی بسیار شبیه به بازی‌های Pillars of Eternity و Divinity است. که هر دو، جزو بازی‌های موفق سبک نقش‌آفرینی هستند.

داستان بازی درباره‌ی روزهای آغازین است که خورشیدی در آن وجود نداشت همه جای دنیا سرد و تاریک بود. ناگهان دروازه‌های بهشت بازشده و چیزی مانند ستارگانی روشن به دنیایی پر از تاریکی وارد شدند که به آن‌ها “Ember” گفته شد. Lightbringer ها ، کاهنانی قدرتمند و عاقل بودند. آن‌ها سعی کردند تا راهی برای بیدار کردن “Ember” ها پیدا کنند که در این راه نیز موفق شدند. ناگهان دنیا روشن‌شده و حجاب از تاریکی برداشته شد. بعدها به خاطر قدرت، همه شروع به جمع‌آوری و شکار “Ember” ها کردند و جنگ “Ember” ها شروع شد.

داستان بازی شروع بسیار خوبی دارد و شما را درگیر خود می‌کند. همچنین در بازی داستان‌های فرعی زیادی وجود دارند و مأموریت‌هایی که می‌توانید انجام دهید فراوان هستند. در کل حدود 70 مأموریت در بازی وجود دارد و حس ماجراجویانه خوبی را به مخاطبان القا می‌کند و شما از آن لذت خواهید برد. کاراکترها نیز هرکدام داستان و مشکلات خود را دارند که شما می‌توانید به آن‌ها کمک کنید. همچنین در بازی سیستم انتخاب نیز وجود دارد که هر انتخاب مسیر داستان را در طول بازی تغییر می‌دهند. در کل شروع داستان زیباست و در طول بازی با گروه‌ها و کاراکترهای متفاوتی آشنا می‌شوید که تمامی این‌ها حس ماجراجویانه جالبی و جذابی را به گیمر ها ارائه می‌دهد.

برای کامل کردن بازی شما به زمانی در حدود 30 ساعت نیاز خواهید داشت. مبارزات بازی تاکتیکی هستند و شما می‌توانید در هرزمانی که می‌خواهید بازی را به‌صورت تاکتیکی Pause کنید. این سیستم قبلاً در بازی نام‌آشنای “اثر اژدهایان” دیده‌شده و به شما فرصت خوبی می‌دهد تا مبارزات را بسنجید و با فکر عمل کنید. مکان‌ها و دنیای بازی، زیبا و بزرگ هستند مناطق بازی انواع مختلفی نیز دارند از غارهای تاریک و متروکه گرفته تا شهرهای بزرگ و پرجمعیت. سیستم کرفتینگ (Crafting) نیز در بازی وجود دارد که تنوع خوبی به گیم پلی داده، شما انتخاب‌های بسیاری در این سیستم دارد و می‌توانید نان بپزید یا برای جنگیدن سلاح‌های قدرتمند و جادویی بسازید. کمی طول می‌کشد به سیستم مبارزات بازی عادت کنید اما Ember یک بازی نقش‌آفرینی است و تنوع در آیتم‌ها و سیستم مبارزات بسیار عالی و لذت‌بخش است.

در آخر، این بازی بسیار بزرگ و لذت‌بخش است که شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. این بازی را به طرفداران سبک نقش‌آفرینی پیشنهاد می‌کنیم.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2.5 GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 2000 series or NVIDIA 8000 series
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space
Sound Card: No accelerated sound hardware required

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Core i5 750 2.67 GHz or equivalent / greater
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 4870 or NVIDIA GTX 260 or greater
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.