دانلود بازی Roboquest برای PC
دانلود بازی Roboquest برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Roboquest برای PC

پارسی گیم 29 آذر 1400 1 دیدگاه
2,177 بازدید

دانلود بازی Roboquest برای کامپیوتر

بازی‌های شوتر اول‌شخص یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند. اکشن و هیجان بسیار بالای این بازی‌ها و همچنین استفاده از سلاح‌های گرم برای حمله و به رگبار بستن دشمنان، جذابیت بالایی به این ژانر اضافه کرده است. بازی Roboquest از استودیو RyseUp عنوانی جذاب در همین سبک بوده که کنترل ربات‌هایی پیشرفته و قدرتمند را در دستان شما قرار می‌دهد تا در نبردهای مهیج شوتر اول‌شخص شرکت کرده و از آن لذت ببرید.

ربات‌هایی که کنترل می‌کنید با نام Guardian شناخته می‌شوند و بازی در سال 2700 میلادی جریان دارد. بشریت در شرف نابودی است و گروه‌های کوچک آن‌ها در گوشه و کنار صحرا زندگی می‌کنند. دختری جوان به اسم Max در گشت‌وگذارهای خود رباتی غیرفعال را پیدا کرده و آن را دوباره فعال می‌کند. این ربات که همان نسخه Guardian است، در کنار Max همراه شده و به بشریت امید تازه‌ای می‌دهد تا در مقابل ربات‌های شروری که آن‌ها را به کام نابودی کشیده‌اند، شانس پیروزی داشته باشند.

گیم پلی بازی عناصر کلاسیکی از سبک شوتر اول‌شخص را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما با گشت‌وگذار در دره‌ها و نقاط مختلف بیابانی، ربات‌های شرور را از بین خواهید برد. این راز که چه کسی آن‌ها را کنترل می‌کند و هدفشان چیست را با پیشروی در بازی خواهید فهمید. سرعت گیم پلی بازی به لطف قابلیت‌های رباتی که در اختیار دارید بسیار سریع بوده و هیجان زیادی دارد. همچنین چالش بازی در سطح مناسبی قرار داشته زیرا هر مرحله را باید به‌صورت یکجا به پایان برسانید و چک پوینتی برای ذخیره‌سازی وجود ندارد، به‌نوعی می‌توان گفت مرگ پایان راه برای شما است.

تعداد زیادی سلاح آینده‌گرایانه در اختیار شما قرار می‌گیرد که هر کدام قابلیت ارتقا نیز دارند و به‌مرور، ربات شما قدرتمندتر می‌شود. طراحی مراحل نیز هوشمندانه بوده و نقاط مخفی زیادی در آن وجود دارد که شما را بیشتر سرگرم نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Borderlands 2 و Ziggurat 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Roboquest با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i3 4130
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i5 6500
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Roboquest is a fast-paced FPS Roguelite, playable in solo or 2-player co-op. Jump into the steel shoes of a high-powered, hyper-mobile robot and fight like you’ve never fought before.
Run through randomly generated environments on an unrecognizable Earth. Scorched canyons and vivid cities packed with secrets, upgrades, and enemies. Destroy every laser-shooting evil bot and boss that stands in your way, choosing from an arsenal of handcrafted weapons to do so. Gather powerful technology to help you push forward. Upgrades, abilities and customization for your character and basecamp. They’ll stick with you after each defeat, to make the next run a little easier.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.82 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    omidreza

    مهمان

    سرعت دانلود واقعا عالیه

    پاسخ دهید