بازی Dead Space Remake
یحیی رحیمی

بازی Dead Space Remake دارای مراحل فرعی جدید است

یحیی رحیمی 24 دی 1401 بدون دیدگاه
238 بازدید

تنها چند هفته تا انتشار بازی Dead Space Remake و بازگشت این سری بازی فضایی مشهور باقی مانده است. اطلاعات تازه‌ای از این بازی توسط استودیو کانادایی Motive‌ شرکت الکترونیک آرتز منتشر شده است که نشان از محتوای جدید دارد. در حالی که بازی همچنان به پایه‌های خود پایبند است، اما داستان آن به‌صورت کامل بازنویسی شده است. توسعه‌دهنده می‌گوید که دلیل این کار، بخشیدن روحی تازه به شخصیت آیزک کلارک است.

توسعه‌دهنده در مورد تغییرات شخصیت آیزک کلارک می‌گوید: «دست نزن بهش تا خراب نشود. بیشتر اوقات سعی می‌کردیم تا ویژگی‌های عالی را حذف نکنیم و آنچه مشکل‌ساز بود را بهبود بخشیم، البته هر زمان که فکر می‌کردیم می‌توانیم اثربخش باشیم این کار را می‌کردیم. انجام این کار گاهی دشوار بود، اما فکر می‌کنم که به تعادل بسیار خوبی در بازی رسیدیم.» طبق گفته‌ها شخصیت‌های فرعی، نقش بیشتری در داستان بازی خواهند داشت.

مراحل فرعی Dead Space Remake

مراحل فرعی Dead Space Remake

نقش کارکترهایی همانند جیکوب و الیزابت گسترش یافته است. تعداد از این شخصیت‌ها دارای مأموریت فرعی مخصوص به خود هستند. جوئل مک‌میلان، کارگردان بازی در این مورد گفت:‌ «بله مهم بود که پیش‌زمینه، عمق، انگیزه‌ها و روابط شخصی و معنی‌دار بیشتری اضافه کنیم و جنبه‌های بیشتری وجود دارد که بازی‌کنان می‌توانند از طریق این مأموریت‌های فرعی دنبال کنند.» در نهایت شخصیتی که بیشتر از همه تغییر کرده، ایزک کلارک است.

آیزک کلارک طبق گفته رومان کامپوس اوریلا، کارگردان بازی Dead Space، می‌تواند با دیگر شخصیت‌ها ارتباط برقرار کند و در مورد نحوه انجام مأموریت تصمیم بگیرد. او دیگر فردی ساکت نیست و همچنین فردی نیست که تنها دستورات را قبول می‌کند و دخالتی در روند تشکیل داستان ندارد. کارگردان در مورد وی گفت:‌ «او اندکی بیشتر در رویدادها و حل مسائل درگیر است. او بخشی از گفتگوست و این عمق بیشتری به شخصیتش می‌بخشد. عاملیت او بیشتر شده است.»

بازی Dead Space Remake‌ روز 27 ژانویه برای کنسول‌های بازی جدید و کامپیوتر منتشر خواهد شد. به‌تازگی جزئیات گرافیکی Dead Space Remake‌ برای کنسول‌ها اعلام شده است. این بازی امکان ارائه وضوح 4K‌ با 30 فریم را دارد. کارگردان‌ها در طی چند سال اخیر، بارها به تغییرات ریمیک فضای مرده اشاره کرده‌اند. تغییر چهره آیزک کلارک موجب واکنش جدی بازی‌کنان شد و بسیاری از این تغییر استقبال نکردند. طبق آخرین اطلاعات موجود، قفل دنوو روی این بازی فعال است و در نتیجه امکان انتشار کرک بازی در روزهای آغازین ضعیف است.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.