نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy 16
یحیی رحیمی

تولیدکننده Final Fantasy 16 در مورد نسخه کامپیوتر: PS5 بخرید

یحیی رحیمی 21 دی 1401 1 دیدگاه
328 بازدید

نائوکی یوشیدا به شایعات انتشار نسخه کامپیوتر Final Fantasy 16 واکنش نشان داده است و در پاسخ گفته است که پی‌سی گیمرها بهتر است پلی استیشن 5 تهیه کنند و منتظر نسخه PC نباشند. این در حالی است که هنگام معرفی بازی، خبرهایی در مورد پورت آن برای کامپیوترهای گیمینگ هم منتشر شده بود، اما این خبرها تکذیب شده‌اند.

بازی فاینال فانتزی 16 یکی از موردانتظارترین عناوین پلی استیشن برای سال جاری میلادی است، اما بازی‌کنان کامپیوتر بهتر است منتظر این اثر نباشند. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند که قرارداد انحصاری میان اسکوئر انیکس و پلی استیشن به مدت شش ماه معتبر است و بعد از آن بازی برای PC منتشر می‌شود، تولیدکننده بازی نظر دیگری دارد.

این ایده پس از آن مطرح شد که تریلر Final Fantasy VI فاش شد و نشان داد که این بازی یک اثر انحصاری زمانی پلی استیشن 5 است. یوشیدا در استریم زنده‌ای به نسخه PC اشاره کرد و تمامی این شایعات و خبرهای اخیر را تکذیب کرد. وی در این مورد گفت: «هیچ‌کس حرفی در مورد انتشار نسخه PC نزده است. آیا نسخه پی‌سی شش ماه دیگر منتشر می‌شود؟ نگران آن نباشید، پلی استیشن 5 بخرید.»

نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy 16

نسخه کامپیوتر Final Fantasy 16

این صحبت برای طرفداران بازی و افرادی که می‌خواستند Final Fantasy 16 را با کامپیوتر بازی کنند، قطعاً ناامیدکننده خواهد بود. به‌خصوص آنکه خبرهای رسمی در این مورد منتشر شده بود. یوشیدا پس از بیان این نظرات از طرفداران و گیمرها عذرخواهی کرد و از همه درخواست کرد که همچنان برای تجربه بازی هیجان‌زده باشند، زیرا که آن‌ها زحمت زیادی برای ساخت اثر کشیده‌اند. وی در این مورد گفت: «معذرت می‌خواهم، زیاده‌روی کردم. ما تمام تلاشمان را کرده‌ایم و لطفاً منتظر بازی باشید.»

فاینال فانتزی 16 تنها برای پلی استیشن 5 تائید شده است و نسخه کامپیوتر در حال حاضر ساخته نمی‌شود. این بازی از تمام قدرت کنسول سونی استفاده می‌کند و تجربه‌ای مطابق با نسل نهم ارائه خواهد کرد. روند بازی جدید با عناوین پیشین متفاوت خواهد بود و مبارزات هم‌زمان استفاده شده است. دلیل این کار، تغییر سلیقه نسل جدید است. گفتنی است بازی‌های اخیر اسکوئر انیکس برای PC پورت شده‌اند. Final Fantasy 7 Remake جزو این بازی‌ها است که سال گذشته برای کامپیوتر منتشر شد،‌ اما این فرایند سه سال طول کشید. قرارداد انحصاری میان سونی و اسکوئر انیکس جلوی این کار را در مورد بازی جدید می‌گیرد.

بازی Final Fantasy 16 روز 22 ژوئن برای PS5 منتشر می‌شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    میلاد

    مهمان

    چشم حتما بخاطر این گیم کلیشه ای و استدیو معروفش از فردا پی اس میخریم

    پاسخ دهید