سیستم دیالوگ بازی Redfall (ردفال)
سارا هابطی

بازی Redfall دارای سیستم دیالوگ پویا است

سارا هابطی 22 دی 1401 بدون دیدگاه
223 بازدید

اخیرا اخبار هیجان‌انگیزی را از بازی Redfall (ردفال) دریافت کردیم که علاوه بر فاش شدن تاریخ تقریبی عرضه آن، اطلاعات جالبی را در رابطه با سیستم دیالوگ پویا این اثر در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. طبق گفته کارگردان این بازی، شخصیت‌های درون بازی براساس ترکیب تیم و نوع چیدمانی که دارند با یکدیگر تعامل خواهند داشت و هرچه این تعامل و رد و بدل شدن دیالوگ میان آن‌ها بیشتر باشد، روابط بینشان عمیق‌تر خواهد شد.

در قالب تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که بازی ردفال دارای سیستم دیالوگ پویا بوده و شخصیت‌های درون بازی با توجه به ترکیب تیم خود با دیگر شخصیت‌ها دیالوگ‌هایی را درد و بدل می‌کنند. استودیو آرکین (Arkane) که با فرمول موفق خود توانسته آثار منحصر به فرد خلق کند، با همان فرمول اثربخش به سراغ توسعه یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال 2023 یعنی بازی ردفال رفته و تمرکز اصلی خود را روی سبک شوتر اول شخص و گیم پلی آن گذاشته است.

استودیو آرکین این بار سعی داشته تحولی هیجان‌انگیز و جذاب در آثار خود ایجاد کند که این تحول را از توسعه حالت کوآپ (Co-op) در بازی ردفال شروع کرده است و بازیکنان با استفاده از این حالت می‌توانند به صورت چند نفره به تجربه بازی بپردازند. چهار شخصیت منحصر به فرد در بازی وجود دارد که بازیکنان براساس دلخواه خود می‌توانند از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنند. هر یک از آن‌ها دارای ویژگی و قدرت‌های مخصوص به خودشان هستند. در ضمن استودیو آرکین همیشه در آثار خود به مواردی همچون روایت داستانی و تعامل شخصیت‌ها با یکدیگر توجه ویژه‌ای داشته و این قضیه نیز در رابطه با بازی Redfall متفاوت نیست.

سیستم دیالوگ بازی Redfall (ردفال)

وجود سیستم دیالوگ پویا در بازی Redfall

هاروی اسمیت، کارگردان بازی ردفال در مصاحبه‌ای با رسانه GamesRadar اعلام کرد بازی ردفال دارای یک سیستم دیالوگ پویا است که باعث می‌شود تا شخصیت‌های درون بازی براساس داستان و ترکیب تیمی خود به صورت پویا به گفتگو با یکدیگر بپردازند. این شخصیت‌ها هرچه بیش‌تر با یکدیگر تعامل داشته باشند، اعتماد و همکاری میان آ‌ن‌ها قوی‌تر می‌شود و در نتیجه ویژگی Trust Buff در دسترس قرار خواهند گرفت و آن‌ها می‌توانند از این مکانیسم جدید استفاده کنند.

کارگردان این بازی به صورت واضح توضیح نداد که ویژگی Trust Buff دقیقا چه چیزی است، اما قرار دادن قابلیت‌های جدید در بازی‌های استودیو آرکین چیز عجیب و غریبی نیست و همانطور که گفتیم این استودیو تمامی عناصر داستانی و گیم پلی را با یکدیگر ترکیب می‌کند و مکانیکی جدید را به کاربران ارائه می‌دهد. البته بازی ردفال را نیز می‌توان به صورت تک نفره با همراهی شخصیت‌های دیگر که هوش مصنوعی بازی آن‌ها را کنترل می‌کند، تجربه کرد و اینطور که به نظر می‌رسد احتمالا ویژگی Trust Buff بیش‌تر می‌تواند در حالت کوآپ جوابگو باشد.

به هر حال بازی ردفال قرار است در نیمه اول سال 2023 به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود و از همان روز اول انتشار در سرویس گیم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته براساس ادعا لیکرها، بازی در اوایل ماه می (اواسط ماه اردیبهشت سال 1402) عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.