بازی Redfall
یحیی رحیمی

زمان رویداد جدید معرفی بازی ایکس باکس اعلام شد

یحیی رحیمی 22 دی 1401 بدون دیدگاه
136 بازدید

مایکروسافت تصمیم گرفته تا رویدادی مشابه نینتندو دایرکت را در سال جدید میلادی امتحان کند و تاریخ اولین رویداد امسال را اعلام کرد. رویداد معرفی بازی ایکس باکس روز 25 ژانویه (5 بهمن) به‌صورت رسمی برگزار خواهد شد و تریلر چندین بازی در حال ساخت از جمله Redfall، فورتزا موتوراسپرت و چندین بازی دیگر نمایش داده می‌شود.

رویداد معرفی بازی ایکس باکس روی عناوین داخلی و انحصاری متمرکز است. علاوه بر ردفال، بازی‌های دیگری همانند ماینکرافت لجندز هم نمایش داده می‌شوند. این برنامه با نام Developer Direct شناخته می‌شود و اسم و رویکردی مشابه نینتندو دارد. چندین استودیو بزرگ از جمله بتسدا، آرکین، موجانگ و Turn 10 در رویداد زنده از بازی‌های تازه خود خواهند گفت و چندین ویدیو به‌صورت پشت سر هم نمایش داده می‌شوند.

مت فریرو از شرکت بتسدا و کارگردان الدر اسکرولز آنلاین قرار است فصل تازه‌ای از این بازی را در رویداد جدید معرفی کند. مایکروسافت می‌گوید که استریم زنده، مناطق تازه‌ای برای Tamriel معرفی می‌کند و قرار است یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های بازی در طی سال اخیر اضافه شود. گفتنی است اطلاعات کامل در استریم زنده‌ای و پس از برنامه Developer Direct ایکس باکس معرفی می‌شود.

رویداد بازی ایکس باکس Developer Direct

رویداد جدید ایکس باکس

شرکت موجانگ در ادامه از بخش PvP بازی Minecraft Legends خواهد گرفت که با همکاری استودیو Blackbird Interactive شناخته می‌شود. این بازی استراتژی قرار است بهار امسال منتشر شود و بدون شک بخش چندنفره آن، میلیون‌ها نفر را سرگرم خواهد کرد. دریافت اطلاعات جدید در مورد آن بدون شک مهم خواهد بود. استودیو آرکین در پایان، دقایقی از گیم پلی بازی Redfall را نمایش می‌دهد. استودیو به‌تازگی گفته است که ردفال شبیه فارکرای است و روند آن به این بازی اکشن ماجراجویی شباهت دارد.

در نهایت بازی Starfield قرار نیست در رویداد معرفی بازی مایکروسافت به نام Developer Direct حضور داشته باشد. این بازی در رویداد دیگری نمایش داده می‌شود و مایکروسافت برنامه بزرگ‌تری برای آن در نظر دارد. استودیو Turn 10 هم برای نمایش روند بازی فورتزا موتوراسپرت آماده است. این بازی مسابقه‌ای قرار است بهار امسال عرضه شود و طبق گفته استودیو، واقع‌گرایانه‌ترین بازی رانندگی تاریخ است. قابلیت ری‌تریسینگ در تمام لحظات فعال خواهد بود تا گرافیکی کاملاً واقعی به نمایش گذاشته شود.

رویداد Developer Direct روز 5‌ بهمن و ساعت 23:30 به وقت ایران از کانال یوتیوب و توییچ ایکس باکس به‌صورت زنده پخش می‌شود.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.