بازی Deathloop
مهدی ملکی

شایعه: بازی Death Loop نیاز به اتصال دائم اینترنت دارد

مهدی ملکی 27 آذر 1399 بدون دیدگاه
967 بازدید

بازی‌های آنلاین مدت زمان زیادی است که در بین بازی‌بازان به محبوبیت رسیده‌اند و هنوز هم با قدرت می‌تازند؛ مسلماً شما برای استفاده از این عناوین به یک اتصال قوی اینترنت نیاز دارید و این امری عادی است؛ حال یکی از شایعات به این موضوع اشاره دارد شما در بازی Deatloop که یک عنوان تک‌نفره محسوب می‌شود نیز نیاز به اتصال اینترنت خواهید داشت.

طبق مشاهدات یکی از کاربران انجمن RestEra، در صفحه رسمی بازی روی وب‌سایت پلی استیشن به این موضوع اشاره شده است که شما برای تجربه بازی Death loop به اتصال اینترنت نیاز دارید. این موضوع شاید برای عنوانی نظیر Demon’s Souls که دارای یک بخش چند‌نفره مهم است لازم به نظر برسد اما بازی یادشده تنها شامل بخش‌های نه چندان مهمی از محتوای آنلاین می‌شود و در واقع با یک اثر کاملاً تک‌نفره رو به رو خواهیم شد. به هر حال ما نمی‌دانیم منظور از این حرکت چیست و باید منتظر بمانیم تا شرکت بتسدا ناشر این بازی، پاسخی رسمی بدهد.

البته جدای از تمام موارد ممکن است که این موضوع تنها یک اشتباه ساده باشد و به زودی شاهد حذف این قسمت از وب‌سایت پلی استیشن باشیم. بازی Death Loop جدیدترین اثر سازنده مجموعه Dishonored یعنی استودیو Arkane است؛ این بازی درون مراسم رونمایی از کنسول پلی استیشن 5 معرفی شد و ما می‌دانیم که برای مدت طولانی در انحصار این کنسول خواهد بود.

این استودیو به ساخت بازی‌های خوش ساخت و البته به یادماندنی شهرت دارد و از همین حالا هم انتظارات بسیاری را رقم زده است. مکانیزم مرگ و زندگی این اثر غالباً روی ویژگی‌های SSD پلی استیشن 5 متمرکز خواهد بود و شما می‌توانید مطمئن باشید که از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس هم به نحو احسنت استفاده شود.

بازی Death Loop طبق اعلام رسمی در تاریخ 21 می سال 2021 میلادی یا به عبارت دیگر در 31 اردیبهشت 1400 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و PC عرضه خواهد شد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.