Star Wars یوبی سافت شبیه به بازی No Man's Sky
سارا هابطی

شایعه: بازی Star Wars یوبی سافت شبیه به No Man’s Sky خواهد بود

سارا هابطی 22 دی 1401 2 دیدگاه
242 بازدید

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده،‌ بازی Star Wars ساخته جدید شرکت یوبی سافت شباهت زیادی به بازی No Man’s Sky خواهد داشت.

در اوایل سال 2010‌، شرکت دیزنی به طور کامل کل فرنچایز استار وارز (Star Wars) را با مبلغ قابل توجهی خریداری کرد. حال این سری بازی در جایگاه نامشخصی قرار گرفته است. سری بازی‌های Star Wars به مدت یک دهه تحت انحصار شرکت الکترونیک آرتز بود. از فرنچایز استار وارز تا به امروز آثار مختلفی منتشر شده که برخی از آن‌ها توانستند با استقبال خوبی از سوی طرفداران روبرو شوند و برخی دیگر مانند عناوین Star Wars Battlefront و Star Wars Squadrons عرضه موفقی نداشتند. همچنین از طرفی به زودی شاهد عرضه دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به نام Star Wars Jedi: Survivor هستیم.

با این حال از سوی دیگر ماجرا مدتی است که شرکت یوبی سافت در حال ساخت یک بازی کاملا جدید از دنیای Star Wars است. بنا بر شایعات منتشر شده، این بازی شباهت‌های قابل توجهی با عنوان No Man’s Sky دارد و اینطور که به نظر می‌رسد فاصله زیادی تا انتشار آن باقی مانده است. تنها اطلاعات در دسترس از این عنوان، جهان باز بودن آن است و توسعه آن را استودیو مسیو اینترتینمت (Massive Entertainment) برعهده دارد. با این حال رسانه Insider Gaming در تازه‌ترین گزارش خود از جزئیاتی رونمایی کرده که این اثر جدید را با بازی No Man’s Sky مقایسه می‌کند.

Star Wars یوبی سافت شبیه به بازی No Man's Sky

سیاره‌های پرتعداد در بازی Star Wars یوبی‌ سافت

براساس گزارشات رسانه اینسایدر گیمز، بازی جنگ ستارگان یوبی سافت جهانی بسیار گسترده دارد که یک کهکشان کامل را شامل می‌شود و بازیکنان می‌توانند به صورت پیوسته در آن سفر کنند. همچنین بازیکنان کنترل شخصیتی را برعهده خواهند داشت که به طور کامل قابل شخصی‌سازی بوده و می‌تواند مسیری را که خود بازیکن انتخاب کرده، طی کند. به طور مثال کاراکتر شما در زمانی دوست دارد روی یک سیاره فرود بیاید و شما می‌توانید به خواسته او عمل کنید و روی سیاره مورد نظرش فرود بیایید.

اگر بازی نو منز اسکای را تجربه کرده باشید، قطعا می‌دانید که این اثر جهانی بسیار عظیم و گسترده داشت و بازیکنان روی هر سیاره‌ای که دوست داشتند فرود می‌آمدند و به کاوش آن منطقه می‌پرداختند. سپس وقتی کاوش آن سیاره تمام می‌شد، سوار فضاپیمای خود می‌شدند و به راحتی آن سیاره را ترک می‌کردند، بدون اینکه هیچ‌گونه صفحه بارگذاری در نمایشگر ظاهر شود. در حالی که دیدن این مورد در بازی جنگ ستارگان می‌تواند بسیار جذاب باشد، اما شرکت یوبی سافت هنوز آن را تایید نکرده است و نمی‌توان به صورت قاطع گفت که این قابلیت در بازی جدید جنگ ستارگان نیز وجود خواهد داشت.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با این‌که این بازی در چه تاریخی عرضه می‌شود، وجود ندارد؛ اما با توجه به توییت‌های منتشر شده از سوی کارگردان بازی، طرفداران معتقدند که شاید در همین سال 2023 میلادی شاهد جزئیات بیش‌تری از این عنوان باشیم. از آنجایی که بازی در سال 2021 معرفی شد، پس احتمالا در حال حاضر در مراحل توسعه قرار دارد و به خاطر سابقه درخشان یوبی سافت در ساخت عناوین جهان باز می‌توان به پتانسیل بالای بازی جنگ ستارگان اعتقاد داشت.

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    no mans sky حجمش نصبت به فضاش خیلی کم حجمه ولی star wars همین جوریشم انقدر حجمش زیاده ادم سر درد میگیره حالا فکر کن یه دنیا بزرگ مثل no mans sky داری و داری star wars بازی می کنی.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مبین در پاسخ به نیما

      مهمان

      اره no man’s sky کارشو خوب انجام داده