avatar
یحیی رحیمی

استودیو Ubisoft Massive هنوز در حال ساخت بازی Avatar است

یحیی رحیمی 4 اسفند 1398 بدون دیدگاه
558 بازدید

اولین بار در سال 2017 بود که پروژه The Avatar توسط یوبی‌سافت معرفی شد و از آن زمان نیز تا به حال هیچ صحبتی در این مورد منتشر نشده است و بسیاری باور دارند که این بازی به دلیل ساخت عنوان های دیگری مانند The Division 2 لغو شده است. در جدیدترین مصاحبه ای که با تولید کننده استودیو Ubisoft Massive شده است، او ادامه توسعه این بازی را تایید کرده است.

در سال 2017 گفته شد که یوبی‌سافت دو تیم جداگانه برای کار روی دو پروژه مختلف در اختیار دارد. آن زمان گفته شد که Avatar یک پروژه کاملا جدید است و یک تیم جداگانه با استعدادهای برتر در حال کار روی آن هستند و ساخت این بازی نیز لطمه ای به توسعه The Division و برنامه های آینده این بازی نخواهد زد.

مدتی است در مورد اکران Avatar 2 نیز صحبت می شود و تاریخ اکران این فیلم روز 17 دسامبر 2021 اعلام شده است و به احتمال زیاد این بازی نیز به همین فیلم ارتباط خواهد داشت و هر گونه صحبت در مورد فیلم به خود بازی نیز ارتباط خواهد داشت. فیلم آواتار در سال 2008 اکران شد و جزو اولین فیلم ها با فناوری سه بعدی بود و از آن موقع تا به حال شایعاتی در مورد ساخت دنباله فیلم وجود داشته است.

با این حساب بازی جدید یوبی‌سافت نیز همان موقع عرضه خواهد شد هر چند اگر یوبی‌سافت این تاریخ را از دست دهد، فیلم های بعدی نیز برای سال های 2023 و 2025 برنامه ریزی شده است. هر چند بعید است که چند سال برای دریافت بازی صبر کنیم. Avatar 2 تا سال 2021 اکران نخواهد شد و هیچ اطلاعاتی نیز در مورد The Avatar Project وجود ندارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.