بروس لی PUBG Mobile پابجی موبایل
علیرضا نظری

شخصیت بروس لی به بازی PUBG Mobile اضافه می‌شود

علیرضا نظری 17 دی 1401 بدون دیدگاه
355 بازدید

شرکت Level Infinite همیشه محتوای جدید و به‌روزرسانی‌های متنوعی را برای بازی پابجی موبایل به ارمغان می‌آورد. به تازگی هم در جریان رویداد Martial Showdown، از اضافه شدن شخصیت رزمی کار بروس لی به همراه محتوای جدیدی با موضوع هنرهای رزمی در آپدیت نسخه 2.4 بازی PUBG Mobile صحبت شده است.

بدیهی است که بروس لی یکی از مشهورترین رزمی‌کاران تاریخ به حساب می‌آید. کراس اور بروس لی با مجموعه‌ای بی‌نظیر از لباس‌های درون بازی و موارد دیگر با مدت زمان محدودی به بازی PUBG Mobile اضافه خواهد شد. طبق گفته ناشر: «بازیکنان می‌توانند از 10 تا 26 ژانویه (20 دی تا 6 بهمن) در رویداد Dreamrealm Apprentice شرکت کنند و با دنبال کردن بروس لی از طریق یک سری آزمایش‌های چالش برانگیز به جوایز انحصاری دسترسی پیدا کنند». علاوه بر این، اسکین‌های سفارشی برای وسایل نقلیه، چتر نجات به همراه موارد مشابه و حتی شکلک‌های سبک بروس لی نیز وجود دارد.

وینسنت وانگ، رئیس بخش انتشارات Tencent Games در رابطه با آپدیت جدید PUBG Mobile می‌گوید: «بروس لی تا به امروز، الهام‌بخش بسیاری از افراد در سراسر جهان است. به‌ عنوان یکی از تأثیرگذارترین و شناخته‌شده‌ترین ستاره‌های قرن بیستم، بسیاری از بازیکنان پابجی موبایل طرفداران بزرگ او هستند. ما فوق‌العاده مفتخریم که به میراث او احترام می‌گذاریم و بسیاری از عناصر ظاهر و شخصیت او را به بازی می‌آوریم. امیدوارم که این همکاری تجربه شگفت انگیزی را برای بازیکنان پابجی موبایل و طرفداران بروس لی فراهم کند.»

بروس لی PUBG Mobile پابجی موبایل

آپدیت جدید بازی پابجی موبایل

به نظر می‌رسد این همکاری با شرکت خانواده بروس لی به نمایندگی از این بازیگر مشهور انجام شده است. دنیس چانگ، مدیر شرکت خانواده بروسلی گفت: «نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم که همکاری جدید خود را با PUBG Mobile، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی جهان اعلام کنیم. از آنجایی که جوامع جهانی بازی‌های آنلاین در سطوح بی‌سابقه‌ای به رشد خود ادامه می‌دهند، ما خیلی خوش شانس هستیم که چنین شریکی را در پابجی موبایل پیدا کرده‌ایم که در خط مقدم روند رشد خارق العاده بازی‌های موبایل بوده است و چنین بازی مهیج و خلاقانه‌ای را خلق کرده که واقعاً مملو از طرفداران بروس لی است.»

یکی از نکات برجسته این نسخه بازی پابجی موبایل، اضافه شدن یک تفنگ جدید است. طبق یک ویدیو از آن، یک تفنگ جدید به نام Honey Badger با کالیبر 7.62 منتشر خواهد شد. جدا از این، می‌توانیم شاهد یک حالت جدید به نام حالت هنرهای رزمی باشیم. همچنین، یک وسیله نقلیه جدید نیز در لیست معرفی‌های احتمالی قرار دارند. لازم به ذکر است که آپدیت نسخه 2.4 بازی پابجی موبایل به زودی منتشر می‌شود.

منبع: Godisageek

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.