call of duty mobile
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Call of Duty: Mobile در کنار انتشار اطلاعات جدیدی مشخص شد

یحیی رحیمی 28 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,555 بازدید

برای ماه ها است که منتظر شنیدن خبرهای جدیدی از بازی Call of Duty: Mobile هستیم و خوشبختانه می توانید نفس راحتی بکشید زیرا که عرضه بازی نزدیک است و بالاخره می توانیم آن را تجربه کنیم. امروز کمپانی های Activision و Tencent به صورت مشترک اعلام کرده اند که این شوتر اول شخص روز 1 اکتبر 2019 برای پلتفرم موبایل منتشر خواهد شد.

برای آن‌هایی که خبر ندارند بگوییم که بازی Call of Duty: Mobile یک بازی موبایل رایگان است که شخصیت ها، سلاح ها، مودها و نقشه های متعددی را از نسخه اصلی بازی Call of Duty به ارث برده است. می توانید روح نسخه های Black Ops و Modern Warfare را در دل این بازی حس کنید.

در کنفرانس خبری اخیر Activision، صحبت از گنجاندن مودهای Team Deathmatch، Search and Destroy و Free-For-All شده است. همچنین نقشه های Hijacked، Nuketown و Crash نیز همان ابتدای کار وجود خواهند داشت. بخش بتل رویال بازی نیز همان روز اول در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و این خبر بسیار خوبی برای کاربرانی است که دنبال یک بازی بتل رویال جذاب روی گوشی های موبایل می گردند.

call of duty mobile

اگر مایل باشید، می توانید در وب سایت خود Cal of Duty پیش ثبت نام کنید و هنگامی که نسخه های بتای این بازی در دسترس قرار گرفت، بتوانید آن را دریافت کنید و بازخوردهای مناسبی را به ناشر ارایه دهید. البته نسخه بتا در یک سری کشورها در دسترس قرار گرفته بود اما این اولین بار است که عموم نیز می توانند نگاهی به بازی بیندازند.

گفتنی است که بازی Call of Duty: Mobile روی هر دو دستگاه های iOS و اندروید در دسترس خواهد بود. همچنین تایید شده است که محتوای بعد از انتشار مناسبی نیز برای بازی در دسترس قرار گیرد. اگر به دنبال یک بازی خوب روی گوشی های هوشمند خود می گشتید، تاریخ 1 اکتبر یا 9 مهر را به یاد داشته باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.