فروش سری The Last of Us لست اف اس
محمد صادق شجاعی

فروش سری The Last of Us به بیش از 37 میلیون نسخه رسید

محمد صادق شجاعی 15 دی 1401 بدون دیدگاه
235 بازدید

در آستانه دهمین سالگرد آغاز سری لست اف اس، استودیو ناتی داگ به عنوان سازنده این مجموعه، میزان فروش آن را اعلام کرده است. بر این اساس، در حال حاضر بیش از 37 میلیون نسخه از سری The Last of Us به فروش رسیده است.

استودیو Naughty Dog در ماه ژوئن دهمین سالگرد انتشار سری لست اف اس را جشن خواهد گرفت. این مجموعه که انتشار اولین اثر آن به سال 2013 بر‌می‌گردد ، به سرعت به یکی از بزرگترین، مشهور‌ترین و موفق‌ترین فرنچایز‌های سونی تبدیل شد. دستاورد‌های سری The Last of Us تنها به تحسین منتقدین و کسب جوایز ختم نمی‌شود. این مجموعه از نظر تجاری نیز موفق بوده و فروش بالایی را ثبت کرده است.

در قالب یک پست وبلاگی، خالق سری لست اف اس و رئیس استودیو Naughty Dog یعنی نیل دراکمن، جزئیاتی از فروش این مجموعه ارائه کرده است. طبق گفته‌های او در بازه زمانی ژوئن 2013 تا دسامبر 2022، فروش سری The Last of Us به بیش از 37 میلیون نسخه رسیده است.

فروش سری The Last of Us لست اف اس

شایعات ساخت The Last of Us Part 3 حقیقت ندارد

در حال حاضر اطلاعات جدیدی از میزان فروش هر یک از بازی‌های مجموعه لست اف اس ارائه نشده است. با استناد به آماری که در فصل بهار سال 2022 منتشر شد، بازی The Last of Us Part 2 بیش از 10 میلیون نسخه فروش داشته است. در ماه ژوئن 2018، آمار فروش اولین بازی سری The Last of Us از سوی سونی اعلام شد که طبق آن مجموع فروش این اثر روی پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 برابر با 17 میلیون نسخه بوده است. به گفته دنیل احمد، تحلیلگر بازار ویدیو گیم، فروش بازی لست اف اس تا اکتبر 2019 به 20 میلیون نسخه رسیده است.

استودیو Naughty Dog در حال حاضر مشغول کار روی بازی چند‌نفره سری The Last of Us است که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از آن ارائه شود. علاوه بر این نسخه کامپیوتر بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ 3 مارس 2023 (12 اسفند 1401) منتشر خواهد شد. اخیرا افرادی ادعا کرده‌اند که بازی The Last of Us Part 3 در حال ساخت است. این شایعات با واکنش نیل دراکمن همراه شده و او از بازیکنان خواست که به آن‌ها توجه نکنند.

علاقه‌مندان سری لست اف اس می‌توانند در تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) اولین قسمت از سریال اقتباسی این مجموعه را مشاهده کنند.  نظر شما در مورد فروش سری The Last of Us چیست؟ آیا شما هم جزو خریداران آثار این مجموعه هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.