بازی World War Z نسل نهم
علیرضا نظری

بازی World War Z روی کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد

علیرضا نظری 16 دی 1401 بدون دیدگاه
235 بازدید

به تازگی شرکت Saber Interactive خبر از انتشار بازی World War Z: Aftermath روی  کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن و ایکس باکس داده است. این بازی با حالت‌های جدیدی منتشر خواهد شد که در واقع ویژگی‌‌ انحصاری برای کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی محسوب می‌شود.

از زمان انتشار بازی World War Z در سال 2019، این اثر حضور خود را در ژانری به تثبیت رسانده که تحت سلطه آثار کلاسیک‌ مانند Left 4 Dead 2 است. همچنین با رسیدن تعداد افراد بازیکن به 20 میلیون، در تمامی پلتفرم‌های بازی، این اثر توانسته است به نقطه عطف دیگری دست پیدا کند. این بازی به طور گسترده توسط طرفداران و منتقدان تحسین شده است؛ پس از عرضه آن بر روی نینتندو سوییچ در اواخر سال 2021، توسعه دهندگان اکنون در حال آماده شدن برای ارائه برخی پیشرفت‌های گرافیکی به بازی هستند.

سیبر اینتراکتیو اعلام کرده است که بازی World War Z: Aftermath در تاریخ 24 ژانویه 2023 (4 بهمن 1401) برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. کسانی که از قبل این اثر را روی پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان در اختیار دارند، به‌روزرسانی رایگان را دریافت خواهند کرد. بازیکنانی که در حال حاظر از کنسول‌های نسل قبلی برخوردار هستند، باید منتظر مزایای بیشتری باشند، زیرا در حالت Horde Mode به همراه سلاح‌های جدید و سیستم پیشرفت اصلاح‌شده، موجودات جهش‌یافته‌ی جدیدی اضافه خواهند شد.

بازی World War Z نسل نهم

ویژگی‌های اضافه شده در نسخه نسل نهمی بازی World War Z

نسخه نسل نهمی World War Z: Aftermath از رزولوشن 4K و همچنین نرخ 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. در کنار آن، حالت جدیدی وجود دارد که برای کنسول‌های نسل فعلی کاملاً انحصاری خواهد بود. این حالت که Horde Mode XL نام دارد، با افزایش تعداد زامبی‌ها به 1000 زامبی، دشواری حالت ایده آل Horde Mode را افزایش می‌دهد و همچنین بازیکنان روی کامپیوتر نیز می‌توانند به این حالت دسترسی داشته باشند. بسیاری از طرفداران از اینکه حالت Horde Mode XL راه خود را به کنسول های نسل قبل باز نکرده است، ناامید هستند؛ اما با توجه به الزامات این حالت، به نظر می‌رسد که به جای انحصاری بودن آن برای نسل فعلی، این نتیجه محدودیت‌های سخت افزاری است.

در نهایت، همه بازیکنان World War Z در تمام کنسول‌ها و سیستم‌های رایانه شخصی یک به‌روزرسانی برای حالت Horde Mode Z در تاریخ 24 ژانویه دریافت خواهند کرد. این به‌روزرسانی جهش‌یافته‌های کاملاً جدیدی را معرفی می‌کند و اوضاع را برای کسانی که از نسخه قبلی بهره‌مند بودند کمی تازه‌تر می‌کند.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.