یحیی رحیمی

تریلر جدید بازی World War Z با تمرکز بر مودهای PvPvE منتشر شد

یحیی رحیمی 21 بهمن 1397 بدون دیدگاه
798 بازدید

World War Z یک شوتر سوم شخص جذاب است که توسط استدیو Saber Interactive توسعه یافته است و قرار است همین سال روانه بازی شود. این بازی بر اساس فیلم سال 2013 و به همین نام ساخته شده است و البته باید در مقابل یک شهر از زامبی دوام بیاورید و تله های انفجاری برای دور کردن از آن‌ها بکارید. این بازی قرار است در شهرهای نیویورک، اورشلیم و مسکو روایت خواهد شد.

بخش داستانی و PvE آن به صورت Co-Op و تیمی خواهد بود و قرار است که با مودهای PvP نیز مخلوط شود و تجربه جالبی برای بازیکنان تولید کند. توسعه دهنده World War Z به تازگی تریلری از حالت PvP بازی منتشر کرده است که بسیار جذاب به نطر می رسد. جالب است که این شوتر زامبی دارای 5 مود Multiplayer است و هیچ گاه از تجربه آن خسته نخواهید شد.

نام این مودها عبارتند از: Scavenge Raid، Vaccine Hunt، Swarm Deathmatch، Swarm Domination و King of the Hill. استدیو بازی نام حالت جدید را PvPvZ گذاشته است که یک مود تغییر یافته از PvPvE است و این بار علاوه بر بازیکنان دیگر باید حواستان به زامبی هایی که به شما حمله می کنند نیز باشد. تریلر منتشر شده کوتاه است و مشخص نیست که تمامی این حالات در عمل چگونه خواهند بود.

ایده اینکه زامبی ها نیز در بازی آنلاین شرکت داشته باشند جالب است و البته بسیاری از توسعه دهندگان از وارد کردن هوش مصنوعی به بخش آنلاین خودداری می کنند. باید دید که این مسابقات چه تفاوتی با دیگر بازی های آنلاین خواهند داشت. گفتنی است که World War Z امسال منتشر خواهد شد و کاربران کنسول های PS4، Xbox One و رایانه های ویندوزی شاهد دریافت آن خواهند بود. نظر شما در مورد بازی چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.