دانلود بازی World War Z GOTY Edition برای PC
دانلود بازی World War Z GOTY Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی World War Z GOTY Edition برای PC

پارسی گیم 8 مرداد 1399 58 دیدگاه
56,894 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی World War Z GOTY Edition برای کامپیوتر

کمتر کسی پیدا می‌شود که قبلاً اسم World War Z را نشنیده باشد. این فیلم ترسناک در سال 2012 راهی بازار شد و به‌نوعی آغازی بر فیلم‌ها و بازی‌های آخرالزمانی مدرن بود. استودیو Saber Interactive با الهام از این فیلم سینمایی تصمیم به ساخت یک بازی ویدیویی از دل آن گرفت. بشریت در لبه نابودی است. مهم نیست مسکو باشد یا نیویورک، همه دنیا تحت تأثیر نابودی عظیم قرارگرفته است و آخرالزمان بالاخره فرارسیده است. ارتش مردگان از سر و کول شما بالا می‌روند و امید پیروزی هرروز در حال کاهش است. بازی World War Z GOTY Edition دارای تمامی بسته‌های الحاقی منتشرشده برای بازی به همراه مودهای جدید و محتوای اضافی است.

راهنمای قدم به قدم بازی World War Z

راهنمای قدم به قدم بازی World War Z

بازی World War Z توسط استدیو Saber Interactive ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی World War Z با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی World War Z

بازی World War Z GOTY Edition داستان چهار شخصیت اصلی را بیان می‌کند که در شهرهای مختلفی نیویورک و توکیو گیر افتاده‌اند و باید خود را به نقطه امنی برسانند. در سوی دیگر زامبی‌ها در هر گوشه شهر پنهان‌شده‌اند و اجازه نفس کشیدن به شما نخواهند داد. هر شخصیت یک داستان برای خودش دارد و در دنیای عجیب زامبی زده و بحرانی دنبال می‌شود. مانند بازی‌های دیگر تنها چند عدد زامبی سد راهتان نخواهند شد و اینجا حرف هزاران زامبی پیش می‌آید. خوشبختانه تنها نیستید و سه نفر دیگر نیز در کنار شما قرار دارند و البته خیل عظیمی از زامبی‌های وحشی را نیز نباید از یاد برد. گیم پلی سریع و خشنی را شاهد هستیم و اوایل شاید به رگبار بستن‌های متوالی عادت نداشته باشید اما کم‌کم یاد خواهید گرفت که دست از موس و دسته برندارید. بخش آنلاین این بازی یک تجربه فوق‌العاده جذاب است که باید همراه دوستانتان به سلاخی زامبی‌ها بپردازید و آن‌ها را تکه و پاره کنید.

نسخه World War Z GOTY Edition نسبت به حالت عادی دارای تمامی بسته الحاقی منتشرشده برای بازی به‌اضافه مراحل داستانی جدید که این بار شمارا به شهر مارسی فرانسه می‌برد است. مودهای PvP/PvE نیز در این نسخه جان دوباره‌ای گرفته‌اند و با هیجان عجیبی دنبال می‌شوند. در سوی دیگر لباس‌ها و آیتم‌های تزئینی جدیدی برای شخصیت‌ها اضافه‌شده‌اند و البته تفنگ‌های تازه با ظاهر نو نیز بخشی از تجربه این نسخه کامل است. World War Z تماماً در مورد دو واژه بقا و فرار است و باید با زیرکی خود از این محیط آلوده و خطرناک، زنده بیرون بیایید وگرنه شما نیز به خیل عظیم زامبی‌ها اضافه خواهید شد. گیم پلی سرعتی و گرافیک فوق‌العاده روان به لذت بازی افزوده است و می‌توان گفت که این بازی در سبک خود بی‌نظیر است و تجربه‌ای جدید از بازی‌های گروهی و زامبی محور را ارائه داده است. در این سبک نگاهی به Left 4 Dead 2 و Days Gone بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی World War Z GOTY Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-Bit
Processor: CPUCore i3-3220/AMD A10-5700
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GF650Ti/ Intel 630/ Radeon HD 5870
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64-Bit
Processor: Intel Core i7-3970 @ 3.50GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 / Radeon R9 280
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

World War Z is a third-person shooter video game developed by Saber Interactive and published by Focus Home Interactive. It was released for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One on April 16, 2019. Based on the book of the same name, and set in the same universe as the 2013 film, the game follows groups of survivors of a zombie apocalypse in various cities, including New York, Tokyo, Jerusalem and Moscow. The game was announced in December 2017 as a four player cooperative at The Game Awards. The game is based on the 2013 film World War Z, with gameplay featuring over the shoulder third person shooter cooperative combat against large numbers of zombies, defensive traps and emplacements. The game will be set in New York, Jerusalem, Moscow, and Japan.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 58 دیدگاه
  • Avatar

    محمد امین صاحبی

    مهمان

    این نسخه با نسخه World War Z
    چه تفاوتی داره، لطفا توضیح بدین که متوجه بشم ممنون از سایت عالیتون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد امین صاحبی

      پشتیبانی

      سلام
      محتویات بیشتری داره

  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام من نسخهcodexرو دانلود کردم وکرک و آپدیتش رو هم نصب کردم ولی وقتی وارد بازی میشم علامت به اینترنت وصل نیستید میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام خیته نباشید
    ببخشید این نسخه یا نسخه after math به صورت spilit screen یا couch co op میشه پلی داد
    ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ایلیا در پاسخ به محمد

      مهمان

      سلام من. قسمت fit girl رو تمام پارت هاش رو به تر تیب دانلود کردم ولی فایل ها به صورت رندوم کنار هم هستند میشه بگید موقع extract مشکل پیدا میکنه یا نه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 58 دیدگاه