دانلود بازی Hitchhiker برای PC
دانلود بازی Hitchhiker برای PC پارسی گیم

دانلود بازی HitchHiker A Mystery Game برای PC

پارسی گیم 26 فروردین 1400 بدون دیدگاه
6,114 بازدید

دانلود بازی HitchHiker A Mystery Game برای کامپیوتر

گاهی یک بازی شما را درگیر داستان‌های ساده اما عمیق می‌کند که درون‌مایه‌هایی از روانشناسی در آن دیده می‌شود. این‌گونه بازی‌ها شاید کوتاه باشند و درزمینهٔ گیم پلی چندان قوی ظاهر نشوند اما بااین‌حال تجربه آن‌ها برای بسیاری لذت‌بخش و به‌یادماندنی خواهد بود. بازی Hitchhiker A Mystery Game از استودیو Mad About Pandas در همین سبک و سیاق‌ها است و داستانی نسبتاً عمیق را در بطن گیم پلی ساده خودش روایت می‌کند.

شما در نقش فرد مرموزی بازی می‌کنید که به‌عنوان مسافر، مهمان رانندگان مختلفی در جاده‌های صحرایی و طویل کشور آمریکا است. در طول 5 قسمت که در بازی تجربه می‌کنید، رانندگان مختلفی را ملاقات خواهید کرد که هرکدام در طول مسیر به گفت‌وگو با شما می‌پردازند و در طول این صحبت‌ها، شما از گذشته و همچنین هویت اصلی خود بیشتر مطلع می‌شوید. در هرکدام از این 5 قسمت مسیری متفاوت را طی می‌کنید که منظره‌هایی منحصربه‌فرد دارند و رانندگان در آن‌ها راجع به موارد مختلفی با شما صحبت خواهند کرد.

نکته اصلی این بازی داستان بسیار پرعمق و زیبای آن است که در طول این سفرها برای شما بازگو می‌شود. درواقع عنصر اصلی این بازی زیبا همین گیرایی داستانش است. گیم پلی بازی چندان چیزی برای ارائه ندارد و بیشتر به نگاه کردن محیط و منظره‌ها و تعامل با اشیا داخل کابین خودروها خلاصه می‌شود. البته برخی قسمت‌های بازی نیز خارج از اتومبیل و در کافه‌های بین جاده‌ای اتفاق می‌افتد تا بازی از تکراری شدن نجات پیدا کند.

اگر داستان‌های مرموز و پرعمق از علاقه‌مندی‌های شما است این بازی گزینه مناسبی است تا برای ساعاتی در آن غرق شوید و لحظه‌های خوبی را در آن سپری کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Adios را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی HitchHiker A Mystery Game با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel Core i3 2.00 GHz or AMD equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 450 or higher with 1GB Memory
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hitchhiker is a mystery game set along lost highways, where your goal is to solve the puzzle of your own backstory. As a hitchhiker with no memory or destination, you catch a series of rides across a strange and beautiful landscape, tracking the mysterious disappearance of a person close to you. Your drivers range from stoic farmers to off-duty waitresses, and each one has a story to tell. Clues appear, alliances emerge, and nothing is quite what it seems.
As your journey continues, you must decode the events of your past while confronting the dangers that lie ahead. Hitchhiker is a road-trip odyssey about exploring the unknown in order to find yourself.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.