فیلم Gran Turismo 7
یحیی رحیمی

تیزر فیلم سینمایی Gran Turismo؛ تایید انتشار بازی برای PS VR2

یحیی رحیمی 15 دی 1401 بدون دیدگاه
170 بازدید

شرکت سونی در کنفرانس ویژه در نمایشگاه CES 2023 از اخبار جدید پیرامون هدست PS VR2 رونمایی کرد. این هدست که قرار است امسال عرضه شود، بازی‌های باکیفیتی در روز اول عرضه دریافت خواهد کرد. یکی از این بازی‌ها Resident Evil Village خواهد بود که برای مالکان بازی به‌صورت رایگان منتشر می‌شود. سونی همچنین انتشار بازی Gran Turismo 7 برای هدست پلی استیشن وی آر 2 را تایید کرد و این بازی قرار است که برای مالکان بازی کاملاً رایگان در دسترس باشد. تیزر فیلم گرن توریسمو در ادامه نمایش داده شد.

بازی Gran Turismo 7 به‌زودی یک آپدیت رایگان دریافت می‌کند و به این شکل برای هدست PS VR2 آماده انتشار خواهد بود. این بازی تجربه‌ای کاملاً مخصوص هدست واقعیت مجازی سونی ارائه می‌کند و از قابلیت‌های این سخت‌افزار جدید استفاده خواهد کرد. این تنها خبر جدید پیرامون فرنچایز مسابقه‌ای پلی استیشن در CES امسال نبود. تیزر فیلم سینمایی Gran Turismo با کارگردانی نیل بلومکمپ نمایش داده شد. این فیلم‌ساز کانادایی-آفریقایی با آثار همچون منطقه 9 و فیلم ایلیسیم شناخته می‌شود.

بلومکمپ از تکنیک ویژه فیلم‌برداری برای ساخت فیلم گرن توریسمو استفاده کرده است. این تکنیک شخصی اجازه می‌دهد تا تصاویر فیلم از زاویه‌های ویژه‌ای تهیه شوند و نیازی به CGI و جلوه‌های ویژه نباشد. تکنیک کارگردانی و استفاده از دوربین روی شانه باعث می‌شود تا فیلم Gran Turismo‌ کاملاً به حس و حال بازی نزدیک باشد. اولین تیزر فیلم نشان‌دهنده‌ی تأثیرات بازی است و اینکه کارگردان چه اندازه به ویژگی‌های اصلی این عنوان رانندگی پایبند مانده است.

Gran Turismo 7 PS VR 2 فیلم

انتشار Gran Turismo 7 برای هدست PS VR2

در حال حاضر اطلاعاتی از فیلم Gran Turismo در دسترس نیست و نمی‌دانیم که بلومکمپ چه داستانی را در نظر گرفته است. واضح است که اقتباس سینمایی از یک بازی رانندگی کار ساده‌ای نخواهد بود و خوشبختانه دو ساعت رانندگی در پیست‌های مسابقه را نخواهیم دید. طبق اطلاعات موجود، پی‌رنگ فیلم در مورد یک گیمر بازی گرن توریسمو است که بالاخره به آرزوی دیرینه‌اش دست پیدا می‌کند و در یک سری مسابقات حرفه‌ای شرکت می‌کند تا اینکه به یک راننده حرفه‌ای رالی تبدیل شود. به نظر می‌رسد که فیلم، چالش‌های این فرد را در حین تبدیل شدن به راننده رالی روایت می‌کند.

انتشار بازی Gran Turismo 7 برای کنسول PS VR2 در روز 22 فوریه اتفاق می‌افتد. هدست واقعیت مجازی سونی در همان روز و با قیمت 550 دلار به فروش خواهد رسید. آپدیت جدید بازی همان روز در دسترس قرار می‌گیرد. تاریخ اکران فیلم Gran Turismo روز یازدهم اوت 2023‌ خواهد بود. خالق این سری بازی مسابقه ای به‌تازگی احتمال انتشار گرن توریسمو 7 برای کامپیوتر را رد کرده است. نظر شما در مورد بازی واقعیت مجازی و فیلم جدید چیست؟‌

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.