سری Gran Turismo (گرن توریسمو)
علیرضا نظری

بازی جدید سری Gran Turismo در حال ساخت است

علیرضا نظری 17 بهمن 1401 بدون دیدگاه
278 بازدید

 به نظر می‌رسد بازی جدید سری Gran Turismo هم اکنون در استودیو Polyphony Digital در حال توسعه است و به احتمال زیاد بر خلاف نسخه‌های قبلی، اولین اثری خواهد بود که فقط برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. کازونوری یامائوچی، خالق فرنچایز گرن توریسمو، در مصاحبه اخیر خود با یک رسانه ژاپنی فاش کرد که استودیو قبلاً در مورد موضوع بازی بعدی تصمیم گرفته است و در حال کار روی آن هستند.

Gran Turismo، یکی از فرنچایزهای محبوب بازی‌های مسابقه‌ای، بیش از دو دهه است که جزء اصلی صنعت بازی به شمار می‌رود. با انتشار آخرین نسخه، تحت عنوان بازی Gran Turismo 7 برای پلی استیشن 5 در سال 2022، طرفداران مشتاقانه منتظر قسمت بعدی این سری هستند. با این حال، به گفته یامائوچی، خالق این فرنچایز، موضوعی برای بازی بعدی Gran Turismo انتخاب شده و کار در حال انجام است. البته، در حال حاضر مشخص نیست که این اثر مرموز در چه مرحله‌ای از توسعه قرار دارد و یامائوچی می‌گوید که نمی‌تواند جزئیات خاصی را در مورد آن اعلام کند.

خیلی تعجب آور نیست که کار روی بازی جدید گرن توریسمو آغاز شده است، به خصوص وقتی که بازه زمانی بین دو اثر Gran Turismo 7 و Gran Turismo Sport را در نظر بگیرید. بازی گرن توریسمو اسپرت در حالی در سال 2019 عرضه شد که گرن توریمسو 7 حتی قبل از آن در حال توسعه بود. این نشان می‌دهد که معمولاً فاصله زیادی بین نسخه‌ها وجود ندارد. همراه با این واقعیت که استودیو Polyphony قبلاً یک بازی برای این نسل منتشر کرده است؛ به نظر می‌رسد که ما احتمالاً شاهد دومین بازی Gran Turismo روی پلی استیشن 5 خواهیم بود.

سری Gran Turismo (گرن توریسمو)

بازی جدید سری Gran Turismo

با این حال، اگر به چرخه انتشار بازی‌های گرن توریسمو در گذشته نگاهی بیندازیم، به جرات می‌توان گفت که تا انتشار بازی Gran Turismo 8 حداقل یک یا دو سال دیگر زمان باقی مانده است. اما سال 2023 هنوز سال بسیار خوبی برای طرفداران این فرنچایز خواهد بود. اولین مورد، به‌روزرسانی رایگان بازی گرن توریسمو 7 برای هدست واقعیت مجازی PSVR 2 (پلی استیشن وی آر 2) است که در 22 فوریه سال جاری عرضه می‌شود. بازی Gran Turismo 7 روی هدست PSVR 2 همراه با پلی استیشن 5، تجربه کامل و منحصر به فردی از بازی را با تمام حالت‌ها، ماشین‌ها، محیط‌ها و آهنگ‌های موجود ارائه می‌کند.

نسخه پلی استیشن VR، حتی از ویژگی‌های چند نفره کوآپ نیز پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد از بازی با سایر بازیکنان لذت ببرید. به غیر از این، سونی همچنین تایید کرده است که فیلم Gran Turismo در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) در سینماها اکران می‌شود. این فیلم، داستان واقعی یک بازیکن گرن توریسمو را به نمایش می‌گذارد که راه خود را به مسابقات حرفه‌ای ریسینگ باز می‌کند. در عین حال، چیزهای زیادی برای طرفداران این سری وجود دارد که منتظر آن هستند. نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا در مورد بازی بعدی Gran Turismo هیجان زده اید؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

منبع: Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.