بازی Gran Turismo 7
یحیی رحیمی

نسخه کامپیوتر بازی Gran Turismo 7 ساخته نمی‌شود

یحیی رحیمی 3 دی 1401 بدون دیدگاه
3,027 بازدید

خالق سری بازی گرن توریسمو در مصاحبه تازه‌ای به شایعه ساخت نسخه کامپیوتر Gran Turismo 7 واکنش نشان داد و افرادی که منتظر این اتفاق بودند را ناامید گذاشت. کازونوری یامائوچی در مصاحبه پیشین گفته بود که ممکن است گرن توریسمو 7 در نهایت برای کامپیوتر پورت شود و به این مسئله فکر خواهند کرد.

رسانه Dengeki Online در مصاحبه‌ای با یامائوچی به گفته‌های اخیرش اشاره کرد و در مورد تولید نسخه کامپیوتر Gran Turismo 7 سؤال کرد. خالق این سری بازی مسابقه‌ای گفت که چنین خبری واقعیت ندارد و اینکه آن‌ها برنامه‌ای برای انجام این کار ندارند. این در حالی است که صحبت‌های اخیر وی به فرایند توسعه و تولید نسخه PC اشاره می‌کرد.

یامائوچی در پاسخ به شایعات اخیر گفت:‌ «این صحیح نیست. در مورد نسخه کامپیوتر به‌َعنوان یک توسعه‌دهنده پاسخ دادم و این‌طور نیست که تمام احتمالات را در نظر نگرفته‌ام،َ بلکه منظورم آن است که احتمال چنین کاری صفر نیست. اگر از من بپرسید آیا کار جدی‌ای انجام می‌دهید؟ باید بگویم که خیر. حرفی برای گفتن در این مورد ندارم.»

Gran Turismo 7 کامپیوتر

عدم ساخت نسخه کامپیوتر Gran Turismo 7

یامائوچی در مطلب ویژه‌ای که به مناسبت بیست و پنج سالگی سری بازی گرن توریسمو منتشر شد، میزان فروش این سری را 90 میلیون نسخه اعلام کرد. این میزان تا روز شانزدهم نوامبر 2022 گزارش شده است و گرن توریسمو رسماً به یکی از پرفروش‌ترین سری بازی‌های گیمینگ تبدیل شد. خالق این سری بازی مشهور از تمام افراد حاضر در پلی‌استیشن که برای این سری زحمت کشیده‌اند و در رکورد فروش باورنکردنی آن شریک بوده‌اند، تشکر کرد. وی در پایان گفت که نمی‌تواندgr از حروف برای تشکر از طرفداران و جامعه‌ی بازیکنان استفاده کند.

صحبت‌های یامائوچی در مورد نسخه کامپیوتر بازی Gran Turismo 7 پایانی بر تمامی خبرهای اخیر است. البته او همچنان احتمال رخ دادن چنین اتفاقی را رد نمی‌کند، اما در حال حاضر چنین پروژه‌ای در دست تولید نیست. جیم رایان مدیر سرگرمی‌های تعاملی سونی سال گذشته گفته بود که اکثر بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن برای کامپیوتر پورت می‌شوند و ممکن است که در نهایت شاهد انتشار گرن توریسمو 7 برای کامپیوتر هم باشیم. برای نمونه بازی God of War امسال برای کامپیوترهای گیمینگ منتشر شد.

استودیو پولی‌فونی دیجیتال همچنان به پشتیبانی از بازی ادامه می‌دهد و صحبتی در مورد نسخه بعدی نکرده است. فیلم گرن توریسمو تنها پروژه فعال مرتبط با بازی است که در ماه اوت سال 2023 پخش خواهد شد. جزئیات فیلم همچنان نامشخص است و به‌زودی اطلاعات تازه‌ای رونمایی خواهد شد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.