The Last of Us Multiplayer
یحیی رحیمی

تصویری تازه از پروژه چندنفره The Last of Us منتشر شد

یحیی رحیمی 15 دی 1401 بدون دیدگاه
243 بازدید

استودیو ناتی‌داگ تصویر هنری تازه‌ای از پروژه چندنفره The Last of Us منتشر کرد. این بازی که اثری آنلاین و گروهی خواهد بود، همچنان برای کنسول بازی پلی استیشن و کامپیوتر در حال ساخت است. توسعه‌دهنده بازی با انتشار مطلب تازه‌ای در وب‌سایت رسمی به مناسبت ده‌سالگی این سری بازی، تصویری جدید ارائه کرد. نیل دراکمن، کارگردان لست آو آس رسماً اعلام کرد که فروش این بازی در ماه گذشته به 37 میلیون نسخه رسیده است.

نیل دراکمن در مورد موفقیت بازی لست آو آس نوشت: «ما مفتخریم بگوییم که مجموعه لست آو آس تابه‌حال بیش از 37 میلیون نسخه تا دسامبر 2022 در سراسر جهان فروش داشته است. این بازی همچنان در حال یافتن بازی‌کنان قدیمی و جدید به‌صورت روزانه است. فهم اینکه زندگی جوئل، الی و شخصیت‌های ما توسط تعدادی زیادی تجربه شد، نیرویی است که استودیو ما را به پیش می‌راند.» در ادامه می‌توانید تصویر جدید پروژه مولتی پلیر The Last of Us را مشاهده کنید که در واقع یک تصویر هنری است و مربوط به گیم‌پلی نیست.

تصویر پروژه چندنفره The Last of Us مولتی پلیر

تصویر هنری بازی چندنفره The Last of Us

یک کشتی تفریحی بسیار عظیم در تصویر جدید بازی چندنفره The Last of Us دیده می‌شد. در کنار آن درختان نخل قرار دارند و دو شخصیت را می‌توانیم ببینیم که در محیط ایزوله و خالی از سکنه پرسه می‌زنند. فضای تصویر کاملاً پساآخرالزمانی است و می‌توان دید که اشیاء موجود، مدت‌هاست که در این محیط باقی مانده‌اند و سال‌ها از بلای بزرگ گذشته است. ناتی‌داگ همچنان اطلاعات تازه‌ای از جوانب مختلف پروژه منتشر نکرده است و در مورد تاریخ عرضه بازی، اطلاعاتی در دست نیست.

ناتی‌داگ در ادامه افزود که سورپرایزهای جالبی برای طرفداران لست آو آس در راه است. آن‌ها به‌‌زودی اطلاعاتی در مورد بازی مولتی پلیر The Last of Us منتشر خواهند کرد. استودیو این بازی را بلندپروازانه خوانده است و می‌گوید که پروژه به لطف تیم حرفه‌ای در حال شکل‌گیری است و به یک تجربه تازه و متفاوت تبدیل شده است که ریشه در عشق و علاقه ناتی‌داگ به روایت داستان‌های بی‌نظیر، ارائه شخصیت‌های خارق‌العاده و گیم‌پلی بی‌نقص دارد. اولین تصویر هنری پروژه آنلاین لست آو آس سال گذشته منتشر شد و این تصویر هم برای تهییج طرفداران و آماده‌سازی آن‌ها برای سال جدید میلادی منتشر شده است.

اطلاعات بیشتری در مورد بازی چندنفره لست آو آس در ماه‌های آتی منتشر می‌شود. در حال حاضر می‌دانیم که با یک بازی مستقل روبه‌رو هستیم که جدا از دیگر عناوین منتشر خواهد شد. آگهی استخدامی تازه‌ای به‌احتمال رایگان بودن بازی مولتی پلیر The Last of Us اشاره می‌کند.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.