God of War Ragnarok (گاد اف وار رگناروک) پلی استیشن پلاس
علیرضا نظری

تجربه محدود بازی God of War Ragnarök با پلی استیشن پلاس

علیرضا نظری 30 بهمن 1401 بدون دیدگاه
633 بازدید

صفحه رسمی خرید بازی God of War: Ragnarok در فروشگاه پلی استیشن، اکنون به تمامی مشترکین پلی استیشن پلاس پرمیوم این امکان را می‌دهد تا حداکثر سه ساعت، نسخه آزمایشی گاد اف وار رگناروک را روی PS4 و PS5 به صورت رایگان تجربه کنند. همچنین، کاربرانی که تصمیم به خرید بازی را دارند، کلیه پیشرفت‌ها و تروفی‌های نسخه آزمایشی به بازی خریداری شده منتقل می‌شود.

علیرغم اینکه بازی گاد اف وار رگناروک 3 ماه پیش منتشر شد، هنوز هیچ نوع تخفیفی دریافت نکرده است. بنابراین، اگر هنوز در حال تصمیم گیری برای خرید بازی God of War: Ragnarok هستید، اکنون فرصت دارید تا آن را امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که فقط یک ازمایش سه ساعته با زمان محدود به شما داده می‌شود تا تجربه‌ای به ناچار کوتاه از آن داشته باشید. از آنجایی که خط داستانی بازی اصلی God of War Ragnarok نسبتا گسترده است، ممکن است فقط بتوانید قسمت‌های ابتدایی بازی را امتحان کنید. با این حال، مدت زمانی که برای آزمایش آن در نظر گرفته می‌شود، احتمالا برای متقاعد کردن شما از بابت گیم‌پلی و خط داستانی جذاب آن کافی باشد.

پیش از انتشار بازی گاد اف وار رگناروک، سونی اعلام کرده بود که ریبوت God of War در سال 2018 یکی از بزرگترین آثاری به حساب می‌آید که تا به حال به طور انحصاری برای پلی استیشن منتشر شده است. در همین حال، با میزان 23 میلیون فروش، انتظار عملکرد مشابهی را از دنباله آن دارد. سونی در این ماه ادعا کرد که فروش God of War Ragnarok در 10 هفته اول پس از انتشار در نوامبر 2022، از 11 میلیون نسخه فراتر رفت و آن را به سریع‌ترین فروش بازی فرست پارتی تاریخ پلی استیشن تبدیل کرد.

به یاد داشته باشید که تجربه نسخه‌های ازمایشی بازی‌ها، یک ویژگی انحصاری برای اعضای پلی استیشن پلاس پرمیوم محسوب می‌شود. اما در صورت علاقه، می‌توانید در هر زمان با پرداخت هزینه باقی مانده، سطح اشتراک فعلی خود را به پرمیوم ارتقا دهید. اشتراک Premium همچنین به شما امکان دسترسی به آثار قدیمی کنسول پلی استیشن را می‌دهد.

God of War Ragnarok (گاد اف وار رگناروک) پلی استیشن پلاس

اهداف استودیو سانتا مونیکا در آینده

God of War: Ragnarok با عملکرد فوق‌العاده‌اش در سال 2022، پایانی بر سفر اسطوره‌های اسکاندیناوی در قالب این مجموعه بود، اما این لزوما به معنای پایان فرنچایز نیست. اریک ویلیامز، کارگردان بازی، طی مصاحبه‌ای پس از انتشار بازی توضیح داد که بعید است سانتا مونیکا یک بسته الحاقی پس از عرضه برای God of War: Ragnarok منتشر کند. با این حال، این اثر همچنان می‌تواند با عرضه‌ روی رایانه‌های شخصی در آینده، مشابه نسخه قبلی، آمار مالی خود را بهبود بخشد.

پس از انتشار بازی گاد اف وار رگناروک، قدم بعدی استودیو سانتا مونیکا به صورت یک راز باقی مانده است. پیش از این شایعه شده بود که کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War 2018، یک آی پی جدید را در استودیو رهبری می‌کند که ممکن است دارای تم فانتزی باشد، اما احتمالا ممکن مدتی طول بکشد تا جزئیات رسمی در مورد این پروژه اعلام شود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.