دانلود بازی Do Not Open برای PC
دانلود بازی Do Not Open برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Do Not Open برای PC

پارسی گیم 7 دی 1401 بدون دیدگاه
10,159 بازدید

دانلود بازی Do Not Open برای کامپیوتر

قطعاً تا به امروز نام اتاق فرار به گوش شما خورده است، سرگرمی‌های فیزیکی که در طول آن باید به همراه تیمی از یک سری چالش و معما عبور کرده تا بتوانید در بازی پیروز شوید. محبوبیت این سبک از سرگرمی باعث شد تا پای آن به بازی‌های ویدیویی نیز باز شود و تعدادی از بازی‌ها با این سوژه منتشر شوند. بازی‌هایی که با محوریت اتاق فرار ساخته می‌شوند تنوع نسبتاً خوبی نیز دارند. بازی Do Not Open از NOX NOCTIS عنوانی جذاب در همین سبک بوده که با اضافه کردن المان‌های ترس و وحشت، پازل‌ها و معماهای بسیاری را پیش پای شما قرار می‌دهد.

گیم پلی بازی تلفیقی از حل کردن معما، المان‌های ترسناک و همچنین بازی‌های بقا بوده که منابع محدودی را برای زنده ماندن در اختیارتان قرار می‌دهد، ساخته شده تا تجربه‌ای متفاوت را به خورد شما دهد. کاراکتر شما Mike Goreng نام دارد که در یک نسخه متفاوت از کاخ خودش زندانی شده و باید راهی برای برگشت به دنیای واقعی پیدا کند. این دنیای جدید بسیار خطرناک بوده و مملو از رازهای پنهان و تاریک است. شما با پیشروی در بازی هر بار لایه‌ای جدید از اتاق‌های کاخ را باز کرده و با چالش‌های متفاوتی رو به رو خواهید شد.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول شخص طراحی شده و در طول آن باید به دنبال سرنخ‌های مختلف بگردید. وجود المان‌های ترسناک باعث می‌شود گشت وگذارهای شما بیش از پیش هیجان‌انگیز شود. همچنین به دلیل استفاده از سوژه اتاق فرار، برای هر معما و اتاق مقدار محدودی زمان در اختیار دارید که باز به هیجان بازی اضافه می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Resident Evil Village و The Forest را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Do Not Open برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Not essential

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i7
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Not essential

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Mike Goreng is trapped in a warped version of his own home. What’s going on? Where are his wife and daughter? As a scientist, Mike can’t come up with an explanation for what is happening, but his instinct tells him that he is in severe danger… and something evil lurks in the darkness.
DO NOT OPEN is a challenging survival-horror classic with gameplay based on escape-room mechanics. Each time the player crosses a door of the Hall of the Victorian mansion Judith’s Manor, he will enter a different layer of each area, and its puzzles and riddles will change randomly so that each game is different from start to finish.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.