دانلود بازی Drake Hollow برای PC
دانلود بازی Drake Hollow برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Drake Hollow برای PC

پارسی گیم 18 شهریور 1399 4 دیدگاه
5,223 بازدید

دانلود بازی Drake Hollow برای کامپیوتر

مدتی است استودیوهای کوچک هم به ساخت بازی‌های آنلاین گروهی رو آورده‌اند و حالت آنلاین در بازی‌های مستقل هم یافت می‌شود. استودیو The Molasses Flood پس از توسعه یک بازی ساده در سال 2016 حالا با یک عنوان هیجان‌انگیز و جذاب برگشته است. بازی Drake Hollow شمارا همراه دوستانتان به یک سری روستاهای عجیب که با موجودات تشکیل یافته از سبزی جات پرشده، می‌برد. این موجودات بامزه و کوچک تحت حمله هیولاهایی خطرناک قرارگرفته‌اند که خانه و کاشانه آن‌ها را ویران کرده است. نمی‌توان بی‌خیال نشست و نظاره‌گر نابودی این موجودات شد، فضای زیبای بازی را جستجو کنید و با به دست آوردن سلاح‌های مناسب، به جنگ این هیولاهای خانه‌خراب بروید.

به Hollow خوش‌آمدید، این دنیای در حال مرگ و خانه اصلی موجوداتی به نام دریک است. دریک‌ها موجوداتی ساخته‌شده از سبزیجات هستند که به کمک شما نیاز مبرم دارند. برای نجات آن‌ها لازم است باغ‌های بزرگی بسازید و شروع به کشاورزی کنید، جلوی رودخانه سد ببندید و از ابزارهای مخصوصی به‌منظور سرگرم کردن این موجودات دوست‌داشتنی استفاده کنید. Drake Hollow به شما اجازه استفاده از پنل های خورشیدی به‌منظور تولید برق را می‌دهد تا بتوانید با سرعت بیشتری به پیشرفت ادامه دهید و زندگی دریک‌ها را از وحشتی که دچارش شده‌اند، راحت کنید. مشکل اصلی هیولاهایی ترسناک به نام The Feral است، این موجودات کنترل بیشتر دنیا را به دست دارند و هدف اصلی‌شان، نابودی خوشحالی و زندگی شاد است. نبردهای بزرگی با فرال ها خواهید داشت که شمارا مجبور به استفاده از سلاح‌های مختلف می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم دوستان خود را به بازی دعوت کنید و یک محیط دفاعی بزرگ ایجاد کنید که کسی توانایی نفوذ به آن را نداشته باشد.

دنیای بازی Drake Hollow گسترده و عظیم است و اجازه جستجو در بخش‌های مختلف را به شما می‌دهد. در طول بازی با فصول مختلفی مواجه می‌شوید که لازم است تدارکات لازم را برای چالش‌های پیش رو آماده کنید. یکی از مهم‌ترین نکات بازی، ایجاد تعادل میان فعالیت‌های مختلف است. درصورتی‌که تمام وقت خود را به جمع‌آوری منابع اولیه بپردازید، فرصتی برای دفاع در مقابل هیولاها نخواهید داشت و احتمال شکست شما در بازی بالا خواهد رفت. به دریک‌ها کمک کنید و جلوی حمله هیولاها بایستید؛ این تمام وظیفه شما در بازی است. اگر به این سبک از بازی علاقه‌مند هستید، Grounded و Astroneer را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Drake Hollow با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel® Core™ i5-2500K / AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 750 Ti 2GB / AMD Radeon R7 360 2GB
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to The Hollow, a blighted and dying place, and home to the Drakes.
Drakes are the vegetable folk native to these parts, and they need your help. They’re hungry, thirsty, and need a place to sleep. They can literally die of boredom. It’s on you to save them. Build gardens to provide them with food, wells for water, and yoga balls and puppet shows to keep them entertained. Even treadmills and solar panels to generate power for Tesla coils and electric fences, as you will quickly see they need some protecting…

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.56 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    maya

    مهمان

    ببخشید این بازی کلا انلاینه یا نه ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به maya

      پشتیبانی

      بازی کرک شده و افلاین است

  • Avatar

    amirGFDE

    مهمان

    ببخشید گرافیک (pentium (R برای این بازی کافیه؟
    رمم هم مناسب هست.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amirGFDE

      پشتیبانی

      مشخصات کامل و دقیق سیستم خودتون رو بگید