انیمه NieR: Automata Ver1.1a نیر اتوماتا
محمد صادق شجاعی

تاریخ پخش انیمه NieR: Automata Ver1.1a اعلام شد

محمد صادق شجاعی 6 دی 1401 بدون دیدگاه
568 بازدید

شرکت‌های Square Enix و Aniplex با انتشار یک تریلر جدید، تاریخ پخش انیمه NieR: Automata Ver1.1a را اعلام کردند. بر این اساس علاقه‌مندان بازی Nier: Automata (نیر اتوماتا) می‌توانند در هفته اول ماه ژانویه انیمه اقتباسی این اثر را تماشا کنند.

بازی Nier: Automata یکی از بهترین آثار تاریخ است که توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای در بخش‌های مختلفی از جمله داستان، شخصیت‌پردازی، گیم‌پلی و موسیقی داشته باشد. فروش بیش از هفت میلیون نسخه روی پلتفرم‌های مختلف نشان از استقبال بازیکنان از بازی نیر اتوماتا دارد. علاوه بر بازی ویدیویی، اثر مذکور به شکل‌های مختلفی از جمله رمان و مانگا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. مدتی پیش در جریان رویداد پنجمین سالگرد انتشار بازی Nier: Automata، انیمه اقتباسی آن معرفی شد. حال شرکت‌های اسکوئر انیکس و انیپلکس تاریخ پخش این انیمه را که با نام NieR: Automata Ver1.1a شناخته می‌شود، اعلام کرده‌اند.

بر این اساس انیمه نیر اتوماتا در تاریخ 7 ژانویه 2023 (17 دی 1401) از طریق شبکه‌های مختلف از جمله Tokyo MX ،Tochigi TV ،Hulu و Amazon Prime Video به نمایش گذاشته خواهد شد. سازندگان انیمه NieR: Automata Ver1.1a قصد دارند در قالب یک لایو استریم اطلاعاتی بیشتری را با مخاطبین به اشتراک بگذارند. این برنامه در ساعت 14:30 فردا به وقت تهران از کانال شرکت Aniplex در یوتیوب پخش می‌شود.

انیمه NieR: Automata Ver1.1a نیر اتوماتا

صداپیشه‌های بازی NieR: Automata در انیمه اقتباسی آن حضور دارند

انیمه NieR: Automata Ver1.1a قرار است به منبع اقتباس خود وفادار باشد. در این اثر دنیایی دیستوپیایی را مشاهده خواهید کرد که در آن بشریت توسط موجودات مکانیکی از دنیای دیگر منقرض شده است. با این وجود که تریلر‌های انیمه مذکور جزئیات زیادی از شخصیت‌ها نشان نمی‌دهند، اما انتظار می‌رود که کاراکتر‌های 2B و 9S دارای عمقی در حد و اندازه‌های بازی Nier: Automata باشند.

انیمه NieR: Automata Ver1.1a توسط A1-Studios ساخته شده و یوکو تارو، کارگردان بازی نیر اتوماتا، در کنار ریوجی ماسویاما داستان آن را نوشته است. صداپیشه‌های ژاپنی بازی Nier: Automata قرار است در انیمه آن حضور داشته باشند. به این واسطه یوئی ایشیکاوا (صداپیشه میکاسا آکرمن در انیمه Attack on Titan) به عنوان 2B و ناتسوکی هانائه (صداپیشه تانجیرو کامادو در انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba) به عنوان 9S در انیمه اقتباسی از بازی نیر اتوماتا حضور دارند.

نظر شما در مورد تاریخ پخش انیمه NieR: Automata Ver1.1a چیست؟ آیا قصد تماشای آن را دارید؟ به نظر شما انیمه نیر اتوماتا قادر است موفقیت‌های منبع اقتباس خود را تکرار کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.