بازی Valkyrie Elysium رده بندی والکری الیسیوم
محمد صادق شجاعی

بازی Valkyrie Elysium رده بندی سنی شد

محمد صادق شجاعی 5 تیر 1401 بدون دیدگاه
276 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، رده بندی سنی بازی Valkyrie Elysium (والکری الیسیوم) در کره جنوبی، از اعلام تاریخ انتشار این اثر در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

طی روز‌های گذشته بازی Valkyrie Elysium در کشور برزیل رده بندی سنی شد. به این واسطه بسیاری از بازیکنان نتیجه گرفتند که در ماه‌های آینده تاریخ انتشار تازه‌ترین محصول شرکت Square Enix اعلام خواهد شد. حال کمیته مدیریت و رده بندی بازی‌ها در کشور کره جنوبی اقدام به رده بندی سنی بازی والکری الیسیوم کرده که به موجب آن نتیجه‌گیری بازیکنان تقویت شده است. رده بندی سنی آثار مختلف معمولا بدان معنا است که در بازه زمانی بین دو تا پنج ماه، تاریخ انتشار اثر موردنظر اعلام می‌شود. به همین دلیل انتظار می‌رود که به‌زودی تاریخ انتشار بازی Valkyrie Elysium مشخص شود.

در جریان رویداد State of Play که مدتی پیش برگزار شد، شرکت‌های مختلف از آثار جدید خود رونمایی کردند. یکی از این فعالین صنعت بازی‌های ویدیویی، شرکت Square Enix است که در قالب رویداد مذکور، تازه‌ترین اثر سری Valkyrie Profile یعنی بازی Valkyrie Elysium را معرفی کرد. این اثر که از اساطیر نورس الهام گرفته، یک تجربه اکشن نقش‌آفرینی محسوب می‌شود. بازی والکری الیسیوم در کنار روایت داستان حماسی و بهره‌گیری از محیط‌های چشم‌نواز، دارای یک سیستم مبارزه سریع بوده که ترکیبی از استراتژی، اکشن و کمبو‌ها است.

بازی Valkyrie Elysium رده بندی والکری الیسیوم

Valkyrie Elysium از اساطیر نورس الهام گرفته است

داستان بازی Valkyrie Elysium در گذشته‌های دور و در دورانی رخ می‌دهد که رگناروک (پایان جهان) در مناطق مختلف در شرف وقوع است. اودین با آخرین نیروی خود یک والکری خلق می‌کند که می‌تواند نجات‌دهنده دنیای محکوم به نابودی باشد. هنگامی که این جنگجوی شجاع وارد سرزمین‌های ویران‌شده می‌شود، با چالش‌های زیادی رو‌به‌رو شده و حقیقت پشت نابودی قریب‌الوقوع آن را کشف می‌کند.

بازی Valkyrie Elysium دارای عناصری از گیم پلی کلاسیک سری Valkyrie Profile است که از بین آن‌ها  می‌توان به Einherjar (جنگجویانی که در جنگ‌ها به شما ملحق شده و در کنار شخصیت اصلی می‌جنگند) اشاره کرد. علاوه بر طراحی هنری عالی و فوق‌العاده بازی والکری الیسیوم، موتوی ساکورابا باری دیگر برای خلق موسیقی متن این اثر بازگشته است.

بازی Valkyrie Elysium در تاریخ نامعلومی از سال جاری روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که این اثر روی کنسول PS5 با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. نظر شما در مورد رده بندی سنی بازی والکری الیسیوم چیست؟ به نظر شما این اثر مورد توجه طرفداران سبک نقش‌آفرینی قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.