کارگردان بازی Valorant استودیو Bungie
محمد صادق شجاعی

کارگردان بازی Valorant به استودیو Bungie پیوست

محمد صادق شجاعی 30 آذر 1401 بدون دیدگاه
284 بازدید

جو زیگلر، کارگردان بازی Valorant، اعلام کرده که از شرکت Riot Games جدا شده و به استودیو Bungie، سازنده سری Destiny، پیوسته است.

جو زیگلر به عنوان کارگردان بازی Valorant، از مشهور‌ترین آثار تیر‌اندازی کامپیوتر، شناخته می‌شود. این اثر که از سری Counter-Strike الهام گرفته است، با گیم پلی سرگرم‌کننده خود توانسته توجه میلیون‌ها بازیکن را جلب کرده و نامزدی جوایز مختلفی از جمله بهترین بازی چند‌نفره از مراسم The Game Awards 2020 را به خود اختصاص دهد. به تازگی جو زیگلر اعلام کرده که شرکت Riot Games را ترک کرده و به استودیو بانجی، سازنده بازی Destiny 2، ملحق شده است. او به عنوان کارگردان بازی استودیو مذکور، اعلام کرده «در حال کار روی چیزهای جدیدی هستم که امیدوارم یک روز توسط همه بازیکنان تجربه شود.»

نکته جالب توجه این بوده که جو زیگلر به کار روی دستینی 2 و بخش‌های PvP آن مثل Crucible  و Trials of Osiris اشاره‌ای نکرده است. این احتمالا بدان معنا است که استودیو Bungie در حال ساخت یک بازی اکشن چند‌نفره جدید است که جو زیگلر کارگردانی آن را بر عهده دارد.

کارگردان بازی Valorant استودیو Bungie

استودیو Bungie در حال ساخت یک بازی جدید

جو زیگلر بیش از هشت سال به عنوان کارگردان بازی در شرکت Riot Games حضور داشته و تنها روی بازی ولورنت تمرکز کرده است. پس از جدایی از شرکت مذکور، وظایف جو زیگلر به اندی هو که هنوز در حال روی بازی Valorant بوده، منتقل شده است.

اخیرا آخرین فصل از بازی Destiny 2 تحت عنوان Season of the Seraph آغاز شده است. علاوه بر این یک Dungeon جدید به نام Spire of the Watcher در دسترس قرار گرفته و بازیکنان می‌توانند رویداد سال نو که با اسم The Dawning شناخته می‌شود، تجربه کنند. همچنین در تاریخ 3 ژانویه 2023 (13 دی 1401) Iron Banner با حالت جدید Fortress باز‌می‌گردد.

نظر شما در مورد پیوستن کارگردان بازی Valorant به استودیو Bungie چیست؟ آیا این امر به معنای ساخت یک بازی جدید است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.