High on Life
یحیی رحیمی

نمرات و نقد بازی High on Life: کمدی ابزورد رویلند

یحیی رحیمی 23 آذر 1401 بدون دیدگاه
835 بازدید

بازی High on Life ساخته جدید استودیو بازی جاستین رویلند، خالق ریک و مورتی منتشر شد. منتقدان، رسانه‌های معتبر و مجلات بازی در روزهای اخیر، نمرات و نقد بازی High on Life را منتشر کرده‌اند و با بررسی بازی، نقاط قوت و ضعف را اعلام کرده‌اند. در این مطلب خلاصه‌ای از نظر منتقدان را خواهیم خواند و مشخص می‌کنیم آیا بازی ارزش تجربه را دارد یا خیر؟

بازی های آن لایف توسط استودیو Squantch Games ساخته شده است. جاستین رویلند و تانیا واتسون، هم‌بنیان‌گذارهای این استودیو هستند که تابه‌حال تنها بازی‌های واقعیت‌ مجازی تولید کرده است. بازی جدید High on Life یک شوتر اول‌شخص به شمار می‌رود که تفنگ‌های آن سخنگو هستند و هر یک مهارت خاصی دارند و همچنین شخصیت منحصر به فردی که روند داستانی را تکمیل می‌کنند. بازی‌کنان نقش یک نوجوان دبیرستانی را قبول می‌کنند که باید مأموریت ویژه‌ی نجات بشریت را قبول کند.

نقد بازی High on Life

نکته قابل‌توجه در مورد نقد بازی High on Life، اشاره به تفنگ‌هایی است که هرکدام شخصیت خود را دارند و طعم خاصی به روند بازی می‌بخشند. بسیاری از این تفنگ‌ها تعریف کرده‌اند و می‌گویند که بازی، ارزش تجربه را دارد اما مشکلات فنی باعث می‌شود تا اندکی از حس و حال اولیه بازی کاسته شود و تا پایان با همین مشکلات دست و پنجه نرم کرد. در ادامه مطلب، خلاصه‌‌ای از بررسی وب‌سایت‌های مختلف را خواهیم خواند.

نقد بازی High on Life

Digital Trends – امتیاز 3.5/5

روند بازی های آن لایف همانند ریک و مورتی در نهایت به اوج مسئله و مخلص کلام نمی‌رسد و بلکه بیشتر روی سرگرمی‌های لحظه‌ای تمرکز می‌کند و سعی می‌کند تا بازی‌کننده را در لحظه سرگرم کند. روندی مشابه قسمت Pickle Rick و پی‌رنگ مخصوص به آن. مبارزات بازی رضایت‌بخش هستند و به‌عنوان یک بازی ماجراجویی، خاطرات و لحظات باارزشی برای شما خواهند ساخت.

یورو گیمر

بازی High on Life، جدا از تلاش نافرجام برای تبدیل ریک و مورتی به یک شوتر اول‌شخص، مانیفست پنهانی برای بازی به طور کلی است و روندی بی‌حس و حال، صریح و متشکل از انتخاب‌های ساختگی دارد. اگر این بازی خود را جدی می‌گرفت و بیانیه‌ای صادر می‌کرد، آنگاه ممکن بود که بدترین فرم هنری پنداشته شود. این بازی به همین‌جا هم ختم نمی‌شود و مانند خرس عروسکی خونین موجود در بازی باید کلکش کنده شود و خلاص شود.

نقد بازی High on Life

The Verge

سبک کمدی جاستین رویلند دو دسته از بازی‌کنان را ایجاد کرده است. عده‌ای آن سبک ابزورد و عجیب و غریب را می‌پسندند و عده‌ای هم آن را آزاردهنده و دل‌خراش می‌دانند. این مسئله در مورد انیمیشن ریک و مورتی کاملاً محرز است. اگر شما جزو گروه دوم هستید، آنگاه بازی High on Life را سریعاً نادیده بگیرید. اگر از کمدی رویلند خوشتان می‌آید، های آن لایف به یک شوتر اول شخص کهکشانی تبدیل می‌شود که مکانیسم‌های تیراندازی در کنار کمدی ابزورد کاملاً به دل می‌نشیند.

GameRant – امتیاز 4/5

آن مشکلات فنی واضح را کنار بگذاریم، های آن لایف یک بازی سرگرم‌کننده از شروع تا پایان است. این بازی ثابت کرد که Squanch Games توانایی ارائه تجربه‌های سنتی گیمینگ را در کنار بازی‌های واقعیت‌ مجازی باکیفیت دارد و برای دیدن بازی بعدی آن‌ها هیجان‌زده‌ام. مهم نیست بازی را از طریق ایکس باکس گیم پس تجربه می‌کنید یا خیر، این اثر را باید در اسرع وقت بازی کنید. این یک سفر هیجان‌انگیز است که باید بدون اسپویل تجربه شود.

نمرات بازی High on Life

نمرات بازی High on Life

با پرداختن به نقد بازی High on Life، وقت آن است نگاهی به امتیازهای کلی بازی در وب‌سایت متاکریتیک بیندازیم. نقدهای بازی بین پلتفرم‌ها پخش شده است، اما امتیاز 76 برای نسخه کامپیوتر ثبت شده است.

XboxEra – 90
PC Invasion – 85
Noisy Pixel – 80
God is Geek – 80
Worth Playing – 75
GamesRadar – 70
Destructoid – 55
PureXbox – 40

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.