بازی آنلاین Horizon هورایزن
محمد صادق شجاعی

بازی آنلاین سری Horizon دارای شخصیت های جدید است

محمد صادق شجاعی 26 آذر 1401 بدون دیدگاه
269 بازدید

استودیو Guerrilla Games، سازنده مجموعه هورایزن، اعلام کرده است که بازی آنلاین سری Horizon ضمن برخورداری از جلوه‌های بصری منحصر‌به‌فرد، دارای شخصیت های جدیدی خواهد بود.

از مدت‌ها پیش شایعاتی در رسانه‌های مختلف منتشر شده که طبق آن‌ها شرکت NCSoft مشغول ساخت بازی آنلاین سری Horizon است. به واسطه انتشار چندین آگهی استخدام توسط استودیو گوریلا گیمز، این شایعات به حقیقت پیوسته و سازنده سری هورایزن به صورت رسمی از تولید اثری آنلاین که در دنیای بازی‌های Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West جریان دارد، خبر داده است.

در توییت منتشر شده از سوی Guerrilla Games، فاش شده است که «یک تیم داخلی جدید» در حال کار روی بازی آنلاین سری Horizon است. این اثر دارای «مجموعه‌ای از شخصیت‌های جدید» و «جلوه‌های بصری منحصر‌به‌فرد» بوده که در قالب آن «بازیکنان می‌توانند در کنار دوستان خود به کاوش دنیای با‌شکوه هورایزن بپردازند».

بازی آنلاین Horizon هورایزن

بازی‌های تک‌نفره سری Horizon همچنان ساخته می‌شوند

ساخت بازی آنلاین سری Horizon، به معنای فراموش شدن آثار تک‌نفره نیست. این امر از آن جهت است که استودیو Guerrilla Games صراحتا اعلام کرده است: «ما همچنان به خلق ماجرا‌جویی‌های انفرادی حماسی برای کاراکتر ایلوی ادامه می‌دهیم». پیش از این بسته الحاقی Burning Shores برای بازی Horizon Forbidden West معرفی شده است. این DLC در تاریخ 19 آوریل 2023 (30 فروردین 1402) به صورت انحصاری روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. همچنین استودیو Firesprite در حال کار روی بازی Horizon Call of the Mountain است. این اثر واقعیت مجازی در تاریخ 22 فوریه 2023 (3 اسفند 1401) روی هدست پلی استیشن VR 2 منتشر خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که پروژه‌های در حال ساخت استودیو گوریلا گیمز به موارد گفته شده ختم نشود. این استودیو در کنار تیم‌های آنلاین و خارجی، در حال استخدام نیرو‌های جدید برای تیم تک‌نفره است. برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که نسخه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn در دست تولید قرار دارد.

نظر شما در مورد بهره‌گیری از شخصیت های جدید در بازی آنلاین سری Horizon چیست؟ آیا از این امر استقبال کرده یا ترجیح می‌دهید کاراکتر‌های شناخته‌شده این مجموعه از جمله ایلوی را کنترل کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.