قایم موشک بازی Among Us امانگ آس
محمد صادق شجاعی

حالت قایم موشک بازی Among Us معرفی شد

محمد صادق شجاعی 21 آذر 1401 بدون دیدگاه
1,061 بازدید

استودیو Innersloth یک حالت هیجان‌انگیز جدید را برای محصول محبوب خود یعنی بازی امانگ آس معرفی کرده است. به این واسطه بازیکنان بازی Among Us می‌توانند به صورت رسمی حالت قایم موشک را تجربه کنند.

مراسم The Game Awards 2022 بامداد جمعه گذشته برگزار و ضمن تقدیر از بهترین آثار سال جاری، تریلر‌هایی از آثار مختلف به نمایش گذاشته شد. استودیو Innersloth یکی از حاضرین این رویداد بود و در قالب نمایش یک تریلر، از اضافه شدن حالت قایم موشک به بازی Among Us خبر داد. در این تریلر مشاهده می‌کنیم که در ابتدای بازی Red به یک Imposter هیولایی تبدیل می‌شود. پس از آن Crewmate‌ها باید از دست Red فرار کرده و در نقاط مختلف سفینه فضایی مخفی شوند.

استودیو Innersloth در قالب انتشار Dev Log Emergency Meeting شماره 35 در وب سایت رسمی خود، اطلاعاتی از حالت قایم موشک و سایر بخش‌های v2022.12.8 ارائه کرده است. المان‌های مختلفی از حالت اصلی بازی Among Us در حالت Hide n Seek نیز وجود خواهد داشت. برای مثال Crewmate‌ها باید پیش از پایان یافتن زمان و قربانی شدن توسط Imposter، وظایف خود را انجام دهند. هدف Imposter این است که با احتیاط تمامی Crewmate‌ها را از بین ببرد.

با این حال یک نوار خطر جدید در سمت چپ بالای صفحه نمایش داده می‌شود که فاصله از Imposter را مشخص می‌کند. هر چه Imposter به یک Crewmate نزدیک‌تر شود، این نوار پر شده و حجم صدای موسیقی بالاتر می‌رود. حالت Hide n Seek تعداد Vent‌ها را محدود می‌کند.

در حالت قایم موشک، Crewmate‌ها باید قبل از اتمام زمان و رسیدن به آخرین بخش از بازی به نام Final Hide، وظایف خود را کامل کنند. در این بخش Imposter چندین مزیت کسب می‌کند که به موجب آن‌ها می‌تواند Crewmate‌ها را راحت‌تر پیدا کند. Imposter می‌تواند به نشان‌گر محل دیگر بازیکنان، نقشه محیط و یک افزایش‌دهند قدرت دست پیدا کند.

قایم موشک بازی Among Us امانگ آس

در آینده ویژگی‌های بیشتری به Among Us اضافه خواهد شد

در پست منتشر شده در وب سایت Innersloth، سازنده بازی Among Us به اضافه شدن چنین گزینه و تنظیمات اشاره کرده است. در آینده گزینه نمایش یا عدم نمایش نام کاربری در بالای آواتار‌های بازیکنان اضافه خواهد شد. با غیر‌فعال کردن این گزینه، پیدا کردن Crewmate‌هایی که در پشت اشیا مخفی شده‌اند، برای Imposter دشوار‌تر خواهد بود. همچنین Innersloth گزینه انتخاب Imposter را در لابی‌های خصوصی فعال خواهد کرد. به این واسطه بازیکنان می‌توانند Imposter را در بازی بعدی انتخاب کنند.

به عنوان جایگزین، بازیکنان می‌توانند با استفاده از گزینه Round-Robin انتخاب Imposter را به بازی واگذار کنند تا در هر بازی یک بازیکن به صورت تصادفی این نقش را بر عهده بگیرد. یکی دیگر از موارد جدید بازی امانگ آس، Flashlight Mode است. زمانی که این گزینه فعال باشد، بازیکنان دید محدودی خواهند داشت. با غیرفعال کردن این گزینه، دید بازیکنان به ناحیه دایره‌ای در اطراف آواتار محدود می‌شود.

شرکت Innersloth اضافه شدن حالت قایم موشک به بازی Among Us را مدیون جامعه بازیکنان می‌داند. کریس دورسی، مدیر روابط عمومی شرکت مذکور، در این باره گفته است: «بسیار خوشحال‌کننده است که می‌بینیم تیم سازنده ایده‌ی خلق شده توسط بازیکنان را به یک حالت کامل تبدیل کرده‌اند». با این وجود که پست منتشر شده در وب سایت شرکت Innersloth یک مقدمه ساده برای حالت قایم موشک بازی Among Us ارائه می‌کند، جک دورسی برای آشنایی بیشتر به استفاده از راهنما‌های رسمی و آموزش‌های درون بازی اشاره می‌کند.

بازی Among Us هم‌اکنون روی کامپیوتر، اندروید، iOS، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. نظر شما در مورد حالت قایم موشک بازی Among Us چیست؟ آیا این حالت توانسته نظر شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.