Horizon Forbidden West پلی استیشن 4 هورایزن فوربیدن وست
محمد صادق شجاعی

بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West روی پلی استیشن 4 منتشر نخواهد شد

محمد صادق شجاعی 20 آذر 1401 بدون دیدگاه
131 بازدید

در حالی که بازی Horizon Forbidden West (هورایزن فوربیدن وست) به عنوان یک اثر بین نسلی منتشر شده، اما شرکت سونی تایید کرده است که کاربران پلی استیشن 4 قادر به تجربه بسته الحاقی این بازی نبوده و Burning Shores تنها برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

شایعات مربوط به انتشار یک DLC برای بازی Horizon Forbidden West از مدت‌ها پیش در رسانه‌های مختلف مخابره شد. در نهایت در جریان مراسم The Game Awards 2022، استودیو Guerrilla Games و شرکت سونی اقدام به معرفی بسته الحاقی بازی هورایزن فوربیدن وست تحت عنوان Burning Shores کردند. پس از این اتفاق، پستی در وبلاگ پلی استیشن منتشر شد که جزئیات بیشتری از این DLC را با بازیکنان به اشتراک می‌گذارد.

مهم‌ترین اطلاعاتی که به این واسطه ارائه می‌شود، عدم انتشار بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West به صورت بین نسلی است. در حالی که در کنار کاربران کنسول نسل نهم پلی استیشن، دارندگان کنسول PS4 نیز قادر به تجربه بازی هورایزن فوربیدن وست هستند، اما بسته الحاقی Burning Shores در انحصار کنسول PS5 قرار دارد.

Horizon Forbidden West پلی استیشن 4 هورایزن فوربیدن وست

بسته الحاقی Horizon Forbidden West حاوی چالشی بزرگ است

ماتیاس دی یونگ، کارگردان بازی Horizon Forbidden West در پست منتشر شده در وبلاگ پلی استیشن نوشته است: «دیدگاه خلاقانه ما برای بسته الحاقی Burning Shores، یک DLC جاه‌طلبانه است که ایلوی را به خرابه‌های لس آنجلس می‌برد. گیاهان بیش از حد در این شهر رشد کرده و فضای مدرن آن در هم شکسته است. بازیکنان می‌توانند در تمام بخش‌های این شهر از طریق آب و پرواز بر پشت یک Sunwing، گشت و گذار کنند.»

کارگردان بازی هورایزن فوربیدن وست در ادامه می‌نویسد: «یک تهدید رباتیک عظیم در سایه لس آنجلس نهفته است. چالشی بزرگ که ایلوی برای غلبه بر آن باید از تمامی مهارت‌ها و توانایی‌هایش استفاده کند. برای دستیابی به این چشم‌انداز بزرگ از نظر فنی و خلاقیت، ما تصمیم سختی گرفتیم و تمام تلاش خود را روی ایجاد یک تجربه باورنکردنی انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 متمرکز کردیم.»

Burning Shores در تاریخ 19 آوریل 2023 (30 فروردین 1402) روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد انتشار عدم انتشار بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West روی پلی استیشن 4 چیست؟ آیا این امر موجب ناامیدی شما شده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.