نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3 کمپانی اف هیروز
محمد صادق شجاعی

نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3 سال آینده منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 19 آذر 1401 بدون دیدگاه
685 بازدید

در جریان مراسم The Game Awards 2022، شرکت Sega و استودیو Relic Entertainment با نمایش تریلری نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3 (کمپانی اف هیروز 3) را معرفی کردند. این اثر در سال آینده روی کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Company of Heroes 3 به عنوان تازه‌ترین محصول استودیو Relic Entertainment، در تاریخ 23 فوریه 2023 (4 اسفند 1401) از طریق فروشگاه استیم روی پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد. اما پلتفرم‌های مقصد اثر مذکور قرار نیست تنها به کامپیوتر محدود شود و در کنار آن، کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس نیز در مقطعی نا‌معلوم از سال آینده به بازی Company of Heroes 3 دسترسی خواهند داشت.

در بخش سوالات متداول وب سایت رسمی سری Company of Heroes، استودیو Relic Entertainment اعلام کرده است که نسخه‌های کامپیوتر و کنسول بازی Company of Heroes 3، به جز تعدادی تفاوت‌های جزئی، «تقریبا یکسان» خواهند بود. از بین این تفاوت‌ها می‌توان به بهینه‌سازی بخش‌هایی برای کنترلر‌ها اشاره کرد. استودیو سازنده بازی کمپانی اف هیروز 3 در این باره گفته است: «ما در استودیو رلیک، همراه با استودیو‌های همکار در شرکت سگا، سخت تلاش کردیم که اطمینان حاصل کنیم بازی Company of Heroes 3 با استفاده از کنترلر قابل تجربه است.»

استودیو Relic Entertainment در ادامه گفته است: «ما همچنین HUD و UI را اصلاح کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که ناوبری با کنترلر آسان باشد و حس خوبی به بازیکنان منتقل شود. می‌توانید امر را در گیم‌پلی منتشر شده مشاهده کنید. همچنین برای ما مهم بود اطمینان حاصل کنیم که هر گونه تغییر برای بهینه کردن بازی Company of Heroes 3 روی کنسول‌ها، تاثیر منفی روی بازی یا کنترل‌های نسخه کامپیوتر نداشته باشد». کاربران کنسول‌ها می‌توانند با اتصال موس و کیبورد، تجربه‌ای یکسان با کامپیوتر در بازی کمپانی اف هیروز 3 داشته باشند.

نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3 کمپانی اف هیروز

نسخه کنسولی Company of Heroes 3 به صورت 4K اجرا می‌شود

متاسفانه استودیو Relic Entertainment هیچ برنامه‌ای برای بازی بین پلتفرمی و انتقال پیشرفت به پلتفرم‌های دیگر ندارد. همچنین نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3 فاقد فروشگاه درون بازی، چالش‌ها و پشتیبانی از ماد است. لازم به ذکر است که محتوا‌های اضافه، آیتم‌های تزئینی و ویژگی‌های گیم پلی جدید پس از انتشار روی کامپیوتر، در دسترس دارندگان کنسول‌ها قرار خواهد گرفت. استودیو رلیک قصد دارد محتوا‌های شاخص را در قالب بسته‌های الحاقی در اختیار کاربران کنسول‌ها قرار دهد.

در پایان استودیو سازنده بازی Company of Heroes 3 اعلام کرد که نسخه کنسولی موجب تاخیر در انتشار نسخه کامپیوتر نشده و یک «استودیو همکار قابل اعتماد» در حال کار روی آن است. همچنین تایید شد که بازی مذکور روی کنسول‌ها با رزولوشن 4K اجرا می‌شود. در حال حاضر استودیو رلیک قصد انتشار بازی کمپانی اف هیروز 3 روی سرویس‌های اشتراکی پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گیم پس را ندارد.

نظر شما در مورد انتشار بازی Company of Heroes 3 روی کنسول‌های نسل نهم چیست؟ آیا قصد تجربه این اثر را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.