Need for Speed Unbound نسل هشتم نید فور اسپید
محمد صادق شجاعی

استودیو سازنده Need for Speed Unbound از دلایل عدم انتشار نسخه نسل هشتم می‌گوید

محمد صادق شجاعی 15 آذر 1401 بدون دیدگاه
1,700 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مدیر نو‌آوری استودیو Criterion، سازنده جدید‌ترین اثر سری نید فور اسپید، در مصاحبه با Traxion.gg دلایل عدم انتشار بازی Need for Speed Unbound روی کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را شرح داده است.

با این وجود که حدود دو سال از عرضه کنسول‌های نسل نهم یعنی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس می‌گذرد، اما همچنان بازی‌سازان از کنسول‌های نسل هشتم به شکل قابل توجهی پشتیبانی کرده و آثار مختلفی به صورت بین نسلی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. با این حال برخی از استودیو‌ها تصمیم گرفته‌اند که محصول خود را تنها روی کنسول‌های نسل فعلی ارائه کرده و از انتشار نسخه نسل هشتم صرف‌نظر کرده‌اند. بازی جدید سری Need for Speed یعنی بازی نید فور اسپید آنباند یکی از این آثار است.

اکنون این سوال پیش می‌آید که چرا استودیو Criterion به عنوان سازنده این اثر، چنین رویکردی را دنبال کرده است. مدیر نوآوری این استودیو یعنی کیران کریمینز اخیرا مصاحبه‌ای با رسانه Traxion.gg داشته است. در این مصاحبه اعلام شد که دلیل عدم انتشار نسخه PS4 و Xbox One بازی Need for Speed Unbound، ارائه «بهترین تجربه ممکن» است.

کیران کریمینز در این باره گفته است: «ما قصد انتشار نسخه نسل هشتم را داشتیم. اما در هنگام بررسی آن متوجه شدیم که می‌توانیم روی کنسول‌های نسل فعلی کارهای بهتری نسبت به کنسول‌های نسل قبل انجام دهیم. ما می‌خواستیم همه چیز را دو برابر کنیم و بهترین تجربه ممکن را به بازیکنانی که قادر به انجام بازی هستند، ارائه دهیم.»

Need for Speed Unbound نسل هشتم نید فور اسپید

نسخه نسل هشتم سایر آثار EA نیز منتشر نخواهند شد

مدیر نوآوری استودیو سازنده بازی Need for Speed Unbound اضافه کرده است: «اجرای تمامی بخش‌های بازی با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه، در شرایطی که ویژگی HDR فعال است، تجربه بازی را متحول خواهند کرد. احساس می‌کنم هر کسی که بازی Need for Speed Unbound را تجربه کند، کاملا متوجه وجود سیستم فیزیک جدید، هندلینگ جدید، افکت‌های جدید و گرافیک جدید خواهد شد.»

کیران کریمینز در پاسخ به این سوال که آیا استودیو Criterion نسبت به کنار گذاشتن تعداد زیاد کاربران کنسول‌های نسل هشتم دچار تردید شده، چنین گفته است: «این مایه شرمساری است. من دوست دارم که بازی را روی همه چیز از ساعت کاسیو گرفته تا تلویزیون HD منتشر کنم. اما در عین حال می‌خواهیم که بهترین تجربه را ارائه کنیم. هدف ما این است که بهترین تجربه‌ای که قادر به خلق آن هستیم را در اختیار بازیکنان قرار دهیم.»

علاوه بر بازی Need for Speed Unbound، شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد تعدادی دیگر از محصولات خود را تنها در اختیار کاربران کامپیوتر و کنسول‌های Xbox Series X ،PS5 و Xbox Series S قرار دهد. از جمله این آثار می‌توان به Star Wars Jedi: Survivor ،Dead Space و Dragon Age: Dreadwolf اشاره کرد.

نظر شما در مورد عدم انتشار نسخه نسل هشتم بازی Need for Speed Unbound چیست؟ آیا با این امر موافق بوده یا موجب نا‌امیدی شما شده است؟ به نظر شما زمان آن رسیده که کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان کنار بروند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.