مکان بازی The Witcher 4
یحیی رحیمی

کارگردان داستانی ویچر از مکان بازی The Witcher 4 می‌گوید

یحیی رحیمی 15 آذر 1401 بدون دیدگاه
340 بازدید

فیلیپ وبر، کارگردان داستانی بازی The Witcher 3 در مصاحبه‌ای از آغاز حماسه‌ای نو با سه‌گانه جدید ویچر صحبت کرد و سرنخ‌های تازه‌ای در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. وبر که مدیریت تیم داستانی و جنبه‌ی روایی بازی جدید را بر عهده دارد، کلیاتی از مکان بازی The Witcher 4 و شهرهای اصلی آن ارائه کرد که اگرچه چندان نمی‌توان به آن استناد کرد، اما چه کسی از بازگشت به شهر ویزیما و امپراتوری تیمریا بدش می‌آید؟

استودیو لهستانی CD Projekt RED در اوایل سال جاری میلادی از بازی جدید The Witcher رونمایی کرد. این بازی روایت خاندان دیگری از ویچرها خواهد بود و خاندان گرگ‌ها، مرکز توجه داستان نخواهد بود. مکان اصلی بازی همانند داستان آن یک راز پنهان بود که به لطف کارگردان داستانی، اندکی از ابهام پیرامون آن کاسته شده است.

فیلیپ وبر در گفتگو با گیمزرادار از مکان احتمالی بازی ویچر 4 می‌گوید و اینکه او علاقه‌مند به بازگشت به شهرهای ویچر 3 و بازدید از آن‌هاست. وبر که کاملاً حواسش جمع بود تا هیچ‌کدام از جزئیات بازی را فاش نکند در مورد بازی The Witcher 4 گفت: «در واقعاً من روی حماسه جدید ویچر کار می‌کنم و هر چه در حال به شما بگویم، راهنمایی بزرگی خواهد بود.» وی ترجیح داد تا طور دیگری به مکان و شهرهای اصلی بازی بپردازد.

مکان بازی The Witcher 4

مکان بازی The Witcher 4

وبر پاسخ خود را «دیپلماتیک» می‌خواند و می‌گوید که علاقه زیادی به بازگشت به امپراتوری تیمریا و پایتخت آن، ویزیما دارد: «خیلی دوست دارم به تیمریا و ویزیما بازگردم و ببینم که شکل و شمایل آن‌ها در حال حاضر چطور است. برای همین است که از بازسازی ویچر 1 بسیار خوشحالم.» وی به همین گفته بسنده کرد و وارد جزئیات نشد. واضح است که وی امکان برملا کردن هیچ‌کدام از جزئیات داستان را ندارد و همچنین قراردادهای افشاء اطلاعات بسته شده است که جلوی هرگونه درز یافتن اطلاعات را می‌گیرد.

گفتنی است ویزیما، شهری محصورشده در حاشیه یک دریاچه است که نقش مکان اصلی اولین بازی The Witcher را ایفا می‌کند. گرالت سفری خاطره‌انگیز به این شهر دارد و در پی یافتن سارقان مواد جهش‌زا ویچر می‌گردد. این شهر قرار است در بازی The Witcher Remake گسترش یابد و از حالت بسته خارج شود. طبق گفته‌ها روند بازی ویچر 1 کاملاً جهان‌باز خواهد بود و خبری از مناطق بسته و محدود نیست. بازسازی اولین بازی این سری، تغییرات مهمی در زمینه گرافیکی و گیم‌پلی ایجاد خواهد کرد. به‌تازگی زمان انتشار ریمیک The Witcher‌ مشخص شده است.

در مورد مکان بازی The Witcher 4 نمی‌توان صحبتی جدی داشته باشیم و سرنخی که فیلیپ وبر در اختیار ما قرار داده هم ممکن است چندان دقیق نباشد. به‌هرحال می‌توانیم بگوییم که ویزیما بخشی از بازی جدید ویچر است و بار دیگر از این شهر محصور دیدن خواهیم کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.