the-witcher-3
یحیی رحیمی

ساخت The Witcher بعدی بعد از پایان عرضه Cyberpunk 2077 شروع خواهد شد

یحیی رحیمی 22 اسفند 1398 بدون دیدگاه
999 بازدید

استودیو CD Projekt RED تاریخچه جالبی دارد. این استودیو اولین بار کارش را با زیرنویس و دوبله بازی های غربی شروع کرد و بعدها با سری بازی The Witcher به طور رسمی وارد بازار بازی های ویدیویی شد. عنوان The Witcher 3 توانست موفقیت بی حد و شماری برای این استودیو به ارمغان آورد. حالا امسال بازی بزرگ آن‌ها به نام Cyberpunk 2077 عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد که این استودیو بعد از ساخت این سه گانه شاهکار، هنوز این عنوان را کنار نگذاشته است و مایل به ساخت یک بازی دیگر از روی رمان The Witcher است. Adam Kiciński که از مقام های بلندرتبه در این استودیو لهستانی است، در گفتگو با Eurogame Poland از ساخت نسخه جدید این بازی گفته است.

او در این گفتگو از شروع ساخت The Witcher جدید بعد از عرضه کامل بازی Cyberpunk 2077 گفته است. غیر از تایید ساخت نسخه بعدی هیچ صحبت دیگری بیان نشده است و مشخص نیست که این عنوان جدید به چه صورت خواهد بود و آیا روی حالت تک نفره متمرکز خواهد شد یا خیر. هر چند به نظر می رسد که هنوز استودیو هیچ کاری در مورد بازی جدید انجام نداده است و هنوز برای صحبت در این مورد زود است.

سریال The Witcher ساخته نتفلیکس توانست افراد زیادی را به سمت این سری بازی سوق دهد. آمار بازیکنان آنلاین The Witcher 3 بعد از 4 سال گذشت از عرضه بازی به بیشترین حد خود رسید و قطعا ساخت یک بازی جدید در این دنیای فانتزی منطقی خواهد بود. با توجه به عرضه بازی Cyberpunk 2077 در ماه سپتامبر، به این زودی ها قادر به دریافت بازی جدید نخواهیم بود. نظر شما چیست؟ می خواهید The Witcher جدید چه داستانی را دنبال کند؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.