دانلود بازی Saint Kotar The Crawling Man برای PC
دانلود بازی Saint Kotar The Crawling Man برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Saint Kotar The Crawling Man برای PC

پارسی گیم 13 آذر 1401 2 دیدگاه
4,125 بازدید

دانلود بازی Saint Kotar The Crawling Man برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های جذاب در بازی‌های ویدیویی که کمتر به آن توجه می‌شود، بازی‌های Visual Novel هستند که در واقع تجربه آن‌ها مانند خواندن یک کتاب داستان است. تفاوت اینجا بوده که شما در طول بازی، خودتان بیشتر صحنه‌های داستان را رقم می‌زنید و با استفاده از انتخاب‌های خود، مسیر روایت را تعیین خواهید کرد، در واقع این کتاب داستان مصوری است که خودتان نویسنده آن هستید. بازی Saint Kotar The Crawling Man از استودیو Red Martyr Entertainment عنوانی جدید و جذاب در همین سبک بوده که ماجرا و روایت زیبا و درگیر کننده‌ای را در دل خود جای داده است.

این بازی در واقع شماره اول سری داستان‌های Saint Kotar است که از یک کتاب کمیک اقتباس شده و ماجراجویی‌های افرادی را در سری بازی‌هایی با همین نام روایت می‌کند. شما داستان مردی به اسم Rudolf Mojesk را در یک شهر با نام Sveti Kotar دنبال کرده و روایت‌های ترسناک و جذابی از زندگی مرموز او پیش چشمان شما به نمایش گذاشته می‌شود. او ابتدا یک معلم محبوب بود اما ماجراهایی او را به یکی از اعضای یک فرقه مرموز تبدیل کرد و کم کم ذهن و بدنش به طور کامل از اعتقادات پر شد.

گیم پلی این بازی مانند تمامی عناوین Visual Novel تنها به کلیک‌های شما نیاز دارد و داستان با تلفیقی از دیالوگ و تصویر پیش می‌رود. انتخاب‌های شما در طول داستان مهم بوده و ممکن است مسیر را به کلی تغییر دهد. صداگذاری خوب، دیالوگ‌های تأثیرگذار، تصاویر هنری زیبا که به خوبی همه چیز را نشان می‌دهند، تجربه این بازی را بیش از پیش برای شما لذت‌بخش خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Saint Kotar و The Room 4 Old Sin را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Saint Kotar The Crawling Man برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1 GB
DirectX: Version 10
Storage: 2.50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 3.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2 GB
DirectX: Version 10
Storage: 2.60 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Saint Kotar: The Crawling Man is the first story in the series of interactive comic books set in the world of Saint Kotar. The series, titled Saint Kotar: Tales from the Cursed Valley, is a collection of stories about the characters encountered in the adventure game Saint Kotar.
The Crawling Man follows the appalling life of Rudolf Mojsek in the town of Sveti Kotar, Croatia. The youngest ones fondly nicknamed him “Mojse“ as he was their beloved teacher and like a second father to them. Everyone respected him, for he had devoted his life to serve God and the community.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    siavash

    مهمان

    سلام من درباره بازی saint-kotar راهنمایی میخواستم اینکه بازی از سایت شما دان کردم ونصب گفته در سایت و اینکه وارد محیط بازی میشم و نمایش تصویر با دیالوگ نوشتاری میاد و اجازه برای چپر 2 و در آخر قسمت 2, the fall و سپس the end نمایش میده لطفا راهنمایی فرمایید ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پیمان

    مهمان

    سلام کاش بازیهای این سبکی رو هم فارسی میکردید چون داستانشون خیلی قشنگه.

    پاسخ دهید