دانلود بازی ElecHead برای PC
دانلود بازی ElecHead برای PC پارسی گیم

دانلود بازی ElecHead برای PC

پارسی گیم 16 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,584 بازدید

دانلود بازی ElecHead برای کامپیوتر

سبک پلتفرمر یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی بوده که همچنان در سطح بالایی از محبوبیت میان طرفداران این سرگرمی دیجیتالی قرار دارد. این ژانر جذاب، سادگی یادگیری را در کنار چالش‌های فراوان به خورد بازیکن می‌دهد تا بتوانند مهارت و سرعت عکس‌العمل خود را در آن به رخ دیگران بکشانند. بازی ElecHead از استودیو NamTakahashi عنوانی جدید با همین ویژگی‌ها بوده که تلفیقی از موانع سخت و چالش‌برانگیز پلتفرمر و معماها را به خوردتان می‌دهد.

شما در این بازی نقش رباتی بامزه را خواهید داشت که روی سر خود یک باتری قدرتمند نصب کرده است. این باتری با حرکت شما روی سطوح رسانا، باعث ایجاد جریان برق شده و ابزارها و وسایل مختلف را به کار می‌اندازد. این مکانیک در واقع کلید اصلی شما برای عبور در مراحل و پیشروی است و باید با کمک برق و قدم گذاشتن در مکان‌های درست، مسیر را هموار کنید. تنوع مراحل و چالش‌هایی که در بازی وجود دارد هم بسیار بالا بوده و هم نوآوری خاصی در آن‌ها مشاهده می‌شود.

کاراکتر شما می‌تواند سرش را از بدن جدا کرده و برای متصل کردن برق در مکان‌های صعب‌العبور از این ویژگی استفاده کند. گیم پلی بازی دائم شما را به فکر کردن تشویق می‌کند و چالش نسبتاً بالایی در آن وجود دارد. سبک ساده و دوبعدی گرافیک بازی از دیگر ویژگی‌های جذابش است و با استفاده از رنگ‌های مناسب، محل اتصال برق به شما نشان داده خواهد شد تا بتوانید ساده‌تر از پس معماهای بازی برآیید و در مراحل پیشروی کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow Knight و Celeste را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی ElecHead با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: Intel i5+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+
Processor: Intel i5+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800 or better

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

An essential purchase for puzzle platforming connoisseurs, ElecHead is a thrilling, bite-sized adventure that makes you feel like the smartest person in the room

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.