دانلود بازی Napoleon Total War برای PC
دانلود بازی Napoleon Total War برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Napoleon Total War برای PC

پارسی گیم 13 آذر 1398 32 دیدگاه
48,616 بازدید

دانلود بازی Napoleon Total War برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژی به دو شکل هم‌زمان و نوبتی پیاده‌سازی می‌شوند که یکی بر روی جنگ و دیگری بر روی سیاست تمرکز کرده است. سری بازی‌های Total War با ترکیب کردن هر دو شکل از بازی‌های استراتژی، یک بازی کامل را از این سبک به شما ارائه می‌دهد که هم بخش سیاست و هم بخش مبارزه و جنگ‌های آن، جذابیت بسیار بالایی دارد. جنگ‌های این سری به بزرگ بودن و حضور چند ده هزار سرباز در طرفین جنگ مشهور است. یکی از نسخه‌های جذاب این سری، Napoleon Total War نام دارد که شما را به قرن 18 و 19 می‌برد و کشورگشایی‌های بلندپروازانه‌ی ناپلئون را به تصویر می‌کشد.

در بازی شما می‌توانید در نقش ناپلئون یا رقبای بزرگ او قرار بگیرید و در مبارزاتی همزمان یا همان Real-time با او به جنگ بپردازید. بخش داستانی مربوط به خود ناپلئون، به 4 بخش تقسیم شده است که دو بخش ابتدایی آن، قبل از تبدیل شدن ناپلئون به عنوان یک رهبر بزرگ شروع می‌شود. بخش اول آن با حمله به ایتالیا در سال 1796 شروع می‌شود و بخش دوم آن مربوط به حمله‌ی ناپلئون به مصر است. این بخش کوچک‌تر از دو بخش آخر هستند و لزومی به انجام دادن آن‌ها برای کامل کردن داستان بازی نیست. در نقطه‌ی مقابل آن، بازی به شما اجازه می‌دهد تا کنترل بریتانیا یا روسیه را به دست بگیرید و با شکست دادن کامل ناپلئون، به کشورگشایی او پایان دهید.

نسخه‌ی ناپلئون، اولین نسخه از بازی است که ارتش شما به دلیل شرایط بد آب و هوایی که در آن قرار دارد، تلفات می‌دهد. از طرفی دیگر برخلاف دیگر نسخه‌های این سری، احتمال وقوع انقلاب‌های بسیار بزرگ در طی بازی وجود دارد که می‌تواند روند بازی را به کلی تغییر دهد. کشور فرانسه نیز تنها کشوری است که در برابر انقلاب‌ها مصون است و اگر این کشور را کنترل کنید، مطمئن خواهید بود که هیچ انقلابی در آن رخ نمی‌دهد. برخلاف نسخه‌های دیگر که با پایان نوبت‌ها تقریبا 6 ماه زمان از بازی می‌گذشت، در ناپلئون تنها 2 هفته پس از تمام کردن هر نوبت می‌گذرد. به دلیل وقوع انقلاب صنعتی، در گیم‌پلی بازی تفنگ‌های مخصوص به همان زمان حضور دارد که انیمیشن شلیک کردن و دودهای به وجود آمده پس از شلیک آن‌ها، به خوبی طراحی شده است و در مقیاس بزرگ، می‌تواند میدان دید سربازان را کاهش دهد.

اگر از طرفداران سری بازیهای استراتژی یا Total War هستید و هنوز موفق به تجربه‌ی Napoleon Total War نشده‌اید، حتما سری به این عنوان بزنید چراکه هنوز هم المان‌های در این نسخه وجود دارد که در دیگر نسخه‌های این سری پیدا نمی‌شود و این مسئله ارزش تجربه کردن این عنوان را چند برابر می‌کند.

در ادامه برای دانلود بازی Napoleon Total War با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Microsoft® Windows Vista®/XP®/Windows® 7
Processor: 2.3 GHz CPU with SSE2
Memory: 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista®/Windows® 7)
Graphics: 256 MB DirectX® 9.0c shader model 2b compatible GPU
DirectX®: DirectX® 9.0c
Hard Drive: 21 GB free space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft® Windows Vista®/XP®/Windows® 7
Processor: 2.6 GHz Dual Core CPU
Memory: 2 GB RAM (XP), 4 GB RAM (Vista®/Windows® 7)
Graphics: 256 MB DirectX® 9.0c shader model 3 compatible GPU
DirectX®: DirectX® 9.0c
Hard Drive: 21 GB free space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Napoleon Total War is a turn-based strategy and real-time tactics video game developed by The Creative Assembly and published by Sega for the Microsoft Windows and Mac OS X. Napoleon was released in North America on 23 February 2010, and in Europe on 26 February. The game is the sixth stand-alone installment in the Total War series. The game is set in Europe, North Africa, and the Middle East during the late 18th and early 19th centuries. Players assume the role of Napoleon Bonaparte, or one of his major rivals, on a turn-based campaign map and engage in the subsequent battles in real-time. As with its predecessor, Empire: Total War, which included a special United States storyline, Napoleon features three special campaigns that follow the general’s career.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 25 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 32 دیدگاه
  • Avatar

    danial

    مهمان

    با عرض سلام و خسته نباشید.نظرات پست total war napoleon بسته بود و اجبارا اینجا جهت درخواست خدمتتون عرض میکنم.این بازی مدتیه برای پردازنده های i7 12700 و بالاتر فیکس شده چون نسخه ای که الان در سایتتون هست روی این پردازنده اجرا نمیشه.لطف بفرمایید نسخه جدید رو در صورت امکان در سایت خوبتون قرار دهید.با تشکر فراوان از تیم موفق شما

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 32 دیدگاه