دانلود بازی Saint Kotar برای PC
دانلود بازی Saint Kotar برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Saint Kotar برای PC

پارسی گیم 9 آبان 1400 2 دیدگاه
3,067 بازدید

دانلود بازی Saint Kotar برای کامپیوتر

گاهی برای لذت بردن از یک بازی ویدیویی، می‌توان تنها به کلیک‌های موس بسنده کرد. این چیزی است که در عناوین سبک Point & Click می‌توانید تجربه کنید. چنین بازی‌هایی از لحاظ گیم پلی تنها مشاهده و دقت شما را در کنار کلیک کردن نیاز دارند. همچنین این سبک از بازی‌ها معمولاً اتمسفری قوی، تصویرپردازی پرعمق و روایتی جذاب را به خوردتان می‌دهند تا جبران گیم پلی ساده‌اش باشد. بازی Saint Kotar از استودیو Red Martyr Entertainment عنوانی کارآگاهی و ماجرایی بوده که در طول آن ماجراجویی‌های ترسناک و جذابی را تجربه خواهید کرد.

شما در نقش شخصیت‌هایی به اسم Benedek و Nikolay بازی خواهید کرد که در تلاش برای پیدا کردن یکی از آشناهای خود در شهر مرموز Saint Kotar هستند. در این شهر، یک ماهیت پلید و مرموز مردمش را اسیر کرده و برای آن‌ها دردسرهای زیادی ایجاد کرده است. سایه‌هایی از جادوگری و شیطان‌پرستی در شهر وجود داشته و ظاهراً دوست شما که به دنبالش هستید در ماجراهای یک قتل توسط این فرقه درگیر شده است. اما حقیقت چیست؟ آیا شما نیز در این اتفاق‌ها نقش داشته‌اید و مقصر هستید؟

سبک و سیاق سورئال و تاریک دنیای بازی اولین چیزی است که توجه شما را به خودش جلب می‌کند. تمامی تصاویر به شکلی هنری و زیبا طراحی شده‌اند و اتمسفری ترسناک و عمیق را به شما منتقل خواهند کرد. گیم پلی به گشت‌وگذار در محیط‌ها، حل کردن معماها و پیدا کردن اشیاء مهم خلاصه می‌شود و نیازمند دقت شما در مشاهده و برانداز کردن عناصر محیط است. انتخاب‌ها و تصمیم‌ها در این بازی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و ممکن است در روند پیشروی داستان تغییر ایجاد کنند. همین موضوع ارزش تکرارپذیری Saint Kotar را بیشتر کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Dark Pictures Anthology: House of Ashes و Road 96 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Saint Kotar با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: 1.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: 2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this story-and-choice driven psychological horror detective game, you play as Benedek and Nikolay – two troubled godly men in search for their missing relative in an ancient God-devoted town called Sveti Kotar. Here, an unknown presence preys upon the weak and sways on devil worship and witchcraft. Evidence points to your missing relative being involved in the grisly murders and the occult, but what is the truth? Are you also to blame for what happened?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    mahdi

    مهمان

    سلام من نصب کردم و اکسترک هم کردم و اومد رو دیسکتاپم ایکونش ولی وقتی بازی رو اجرا میکنم منو میبره تو استیم راهنمایی کنید لطفا

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mahdi

      پشتیبانی

      سلام
      بازی رو کرک کنید