آپدیت جدید Spider-Man Miles Morales (اسپایدرمن مایلز مورالز)
محمد صادق شجاعی

ری تریسینگ با آپدیت جدید Spider-Man Miles Morales فعال شد

محمد صادق شجاعی 9 آذر 1401 بدون دیدگاه
718 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو‌های Insomniac Games و Nixxes Software با انتشار آپدیت جدید بازی Spider-Man Miles Morales (اسپایدرمن مایلز مورالز) روی کامپیوتر، ویژگی ری تریسینگ را فعال کرده و باگ‌های مختلف را رفع کردند.

در راستای انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن روی کامپیوتر، اخیرا بازی Spider-Man: Miles Morales در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفت. این محصول استودیو Insomniac Games که نسخه کامپیوتر آن توسط استودیو Nixxes Software آماده شده، روی ماجراجویی‌های مایلز مورالز در منطقه هارلم تمرکز دارد.

حال استودیو‌های سازنده نسخه کامپیوتر بازی Spider-Man: Miles Morales آپدیت جدید آن را منتشر کرده‌اند. با استناد به پست منتشر شده در فروشگاه استیم، این به روز رسانی دارای ویژگی‌ها و بهبود‌های مختلفی است. بخشی از تغییرات اعمال شده به واسطه آپدیت جدید Spider-Man: Miles Morales مربوط به اجرای کات سین‌ها و انطباق نورپردازی با نسخه پلی استیشن است.

آپدیت جدید Spider-Man Miles Morales (اسپایدرمن مایلز مورالز)

آپدیت بعدی Miles Morales در حال آماده‌سازی است

به واسطه آپدیت جدید، در هنگام اجرای بازی اسپایدرمن مایلز مورالز با تنظیمات گرافیکی Medium و روی سیستمی با سخت‌افزار پیشنهادی، نرخ فریم کات سین‌ها به طور متوسط به میزان هفت درصد افزایش داشته است. همچنین فناوری ری تریسینگ فعال شده و در کنار بهبود‌های بصری، کیفیت اشیاء خاص در باز‌تاب‌ها بالا رفته است.

آپدیت جدید Spider-Man: Miles Morales مشکل در هم ریختگی تصویر در هنگام استفاده از ویژگی Dynamic Resolution Scaling در پردازنده‌های گرافیکی Intel ARC را رفع می‌کند. علاوه بر این بهبود‌های مختلفی اعمال و بهینه‌سازی‌های متعددی انجام خواهد شد. در حال حاضر یک آپدیت در مرحله آماده‌سازی قرار دارد که سایر مشکلات گزارش شده توسط بازیکنان را بر‌طرف خواهد کرد. جزئیات بیشتر از این آپدیت در آینده منتشر خواهد شد.

بازی Spider-Man: Miles Morales روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. نظر شما در مورد آپدیت جدید این اثر چیست؟ آیا تا‌کنون نسخه کامپیوتر بازی مایلز مورالز را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.