کوآپ Marvel's Wolverine دو نفره
سارا هابطی

بازی Marvel’s Wolverine را می‌توان دو نفره بازی کرد

سارا هابطی 11 دی 1402 بدون دیدگاه
2,272 بازدید

چندی پیش متوجه شدیم که استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) مورد حمله باج افزاری قدرتمند قرار گرفته و برخی از اطلاعات کاربران لو رفته است. اطلاعات فاش‌شده نشان داد که بازی Marvel’s Wolverine در آینده یک حالت کوآپ یا دو نفره خواهد داشت. با توجه به اطلاعاتی که توسط کاربر VISCERAL منتشر شده، دو بازیکن می‌توانند همزمان به صورت آنلاین شروع به بازی کنند.

استودیو اینسامنیاک گیمز به شدت هک سرورها و فاش شدن اطلاعات را محکوم کرد و ناراحتی خود را بروز داد. در هر صورت به نظر می‌رسد در کنار یک ماهیت داستان محور، حالت مبارزه‌ای یک به یک هم برای بازی Marvel’s Wolverine طراحی شده است. در این اتفاق غیر منتظره برخی از اطلاعات کارکنان استودیو و حتی نسخه توسعه اولیه این بازی هم برای رایانه شخصی لو رفت. در واقع زودتر از چیزی که استودیو اینسامنیاک گیمز انتظارش را داشت، برنامه‌ریزی کامل استودیو برای این بازی فاش شده است. این اثر قرار است با تاخیر منتشر شود.

با این حال دلیل اصلی سازنده بازی برای تاخیر، حجم کاری سنگین روی پروژه Venom است. به احتمال خیلی زیاد این عنوان از نظر گستردگی و حجم برابر با بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales است و براساس اطلاعات فاش شده، سال 2026 منتشر خواهد شد. در حال حاضر سخت که بتوان گفت کدام شخصیت در بخش کوآپ ولورین در دسترس خواهد بود. به هر حال انتظار می‌رود که مرد عنکبوتی در کنار کاراکتر اصلی فرصت بازی داشته باشد، یا این‌که شاهد حضور این شخصیت در بخش داستانی باشیم.

کوآپ Marvel's Wolverine دو نفرهپشتیبانی بازی Marvel’s Wolverine از حالت دو نفره

همچنین می‌توان انتظار داشت که شخصیت دیگر حالت کوآپ یک کاراکتر از عنوان X-Man باشد؛ زیرا با توجه به اطلاعات فاش شده دریافتیم که استودیوی اینسامنیاک گیمز قصد دارد یک بازی X-Men در سال 2030 عرضه کند. برای این کار برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده است، اما این‌که شخصیتی از تیم X-Men به چه صورت ظاهر می‌شود اطلاعات کاملی در دسترس نیست.

این رخداد سبب شده که تاریخ انتشار بازی با تاخیر بیش‌تری هم روبرو شود، ولی توسعه‌دهندگان بازی در پیامی اعلام کردند که پروژه Wolverine در ساخت است و روند خود را طی می‌کند. از طرفی نیز هنوز به صورت واضح مشخص نیست که حالت چند نفره بازی با چه ظاهری درون بازی خودش را نشان دهد.

توسعه‌دهنده بازی در پیامی به طرفداران این استودیو اعلام کرد:«ما قصد داریم بازی را به صورتی بسازیم که مورد توجه بیش‌تر کاربران قرار بگیرد و بازیکنان لذت کافی را از این عنوان ببرند. بازی Marvel’s Wolverine با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که برایش انجام شده است به کارش ادامه خواهد داد، البته ناگفته نماند که در حال حاضر در بخش مراحل اولیه تولید هستیم. همان طور که تمام پروژه‌های ما به خوبی پیش می‌روند، شکی نیست که در آینده با توسعه‌هایی که انجام می‌شوند با پیشرفت‌های بیش‌تری مواجه شویم». نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا این بازی پرحاشیه در نهایت می‌تواند به موفقیت برسد یا خیر؟

منبع: wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.