Spider-Man: Miles Morales
مبین نعمت‌اللهی

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales پرفروش‌ترین بازی هفته کریسمس اعلام شد

مبین نعمت‌اللهی 27 آذر 1400 بدون دیدگاه
670 بازدید

با نزدیک‌ شدن تعطیلات پایان فصل سال جاری، Spider-Man: Miles Morales که در نیویورک پوشیده‌شده از برف و مملو از داستان‌های عاشقانه روایت می‌شود، بعد از گذشت 1 سال به لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی انگلستان بازگشته که آغاز اکران جهانی Spider-Man: No Way Home نیز در این امر دخیل بوده است.

بازی Spider-Man: Miles Morales که به‌عنوان پروژه‌ی اسپین‌آف بازی مرد عنکبوتی شناخته می‌شود، سال گذشته و همراه با استقبال گسترده‌ای از سوی بازی‌کنندگان روانه‌ی بازارهای جهانی شد. با نزدیک شدن فصل خانه‌تکانی به‌ مناسبت تعطیلات پایان فصل سال جاری، بسیاری از علاقه‌مندان بازی‌های کامپیوتری در حال‌و‌هوای اسپایدرمن به سر می‌برند تا جایی که عنوان دوست‌داشتنی Miles Morales با گذشت 1 سال از زمان انتشار، به چارت 10 بازی پرفروش هفتگی انگلستان بازگشته و بالاتر از Pokemon Shining در رتبه 9 خودنمایی می‌کند.

Spider-Man: Miles Morales

پرواز Spider-Man: Miles Morales بر فراز نیویورک‌

همواره ماه دسامبر را می‌توان بهترین زمان برای استراحت بر روی مبل و نوشیدن یک فنجان قهوه داغ تلقی کرد. همین‌حال و به‌واسطه‌ی فرا رسیدن سال جدید میلادی، ترجیح بسیاری از بازی‌کنندگان به تجربه‌ی چندباره بازی Spider-Man: Miles Morales خلاصه شده طوری که لباس‌های زمستانی مایلز گونزالز شما را به یاد حال‌و‌هوای کریسمس در کوچه‌پس‌کوچه‌های منهتن می‌‌ندازد. پس اگر می‌خواهید از این غافله عقب نمانید، هرچه زودتر برای تجربه‌ی مایلز مورالز بر روی یکی از کنسول‌های پلی استیشن 4 و یا پلی استیشن 5 خود دست به کار شوید.

بازگشت Miles Morales به چارت پرفروش‌ترین‌ بازی‌های هفتگی انگلستان علیرغم عدم کاهش قیمت 49.99 پوندی نسخه‌های فیزیکی کمی قابل‌توجه به‌نظر می‌رسد. از طرفی دیگر، سونی در ماه نوامبر میلادی عنوان داشت که مایلز مورالز‌ در کنار Demon’s Souls در لیست 10 بازی پرفروش کنسول پلی‌ استیشن 5 قرار گرفته است.

همان‌حال‌ که بسیاری از طرفداران منتظر انتشار دنباله‌ای برای بازی Marvel’s Spider-Man بدون درنظر گرفتن نسخه‌ی اسپین‌آف Miles Morales هستند، یک فیلم جدید از مجموعه داستان‌های مرد عنکبوتی در شرف اکران بر روی پرده‌های نقره‌ای سینما قرار دارد. فیلم Spider-Man: No Way Home که با 94 نقد رضایت 97 درصدی منتقدین در راتن‌تومیتوز را به خود اختصاص داده، به الهام از مجموعه بازی‌های مرد عنکبوتی ساخته شده است.

Spider-Man: Miles Morales

حکمرانی FIFA 22 و الکترونیک آرتز در چارت پرفروش‌ترین‌ها

در سوی دیگر، می‌توان از صدرنشینی بلامنازع FIFA 22 و حضور Call of Duty: Vanguard علیرغم توهین به مسلمانان با پخش صفحات قرآن بر روی زمین در‌ جایگاه دوم، به‌عنوان نکات مشابه هفته‌‌ی گذشته و به تاریخ 8 دسامبر یاد کرد. جدیدترین ساخته‌ی استودیو 343 نیز که این روزها میان طرفداران مجموعه بازی‌های هیلو نامی برای خود دست‌و‌پا کرده، در Opening Week در جایگاه چهارم پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی قرار گرفته است.

از طرفی دیگر، بازی Pokemon Brilliant Diamond در کنار دیگر اثر این فرنچایز، Pokemon Shining Pearl که هر دو نسخه‌های بازسازی‌شده عناوین مذکور در سال 2006 میلادی و بر روی کنسول‌دستی نینتندو دی‌اس به حساب می‌آیند، به ترتیب در رتبه‌های ششم و دهم قرار گرفته‌اند. جدیدترین بازی موزیکال یوبی‌سافت، Just Dance 2022 نیز با ثبت آمار فروش چند هزار نسخه‌ای بر روی نینتندو سوئیچ در مقایسه با دیگر پلتفرم‌ها، در رتبه 5 و بالاتر از بازی‌های (Minecraft (Switch و Spider-Man: Miles Morales جای‌ خشک کرده است.

شما در ادامه می‌توانید نگاهی کامل به لیست 10 بازی پرفروش هفته‌ی گذشته در انگلستان بیاندازید:

  1. FIFA 22
  2. Call of Duty: Vanguard
  3. Mario Kart 8 Deluxe
  4. Halo Infinite
  5. Just Dance 2022
  6. Pokemon Brilliant Diamond
  7. Animal Crossing: New Horizons
  8. (Minecraft (Nintendo Switch
  9. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  10. Pokemon Shining Pearl

منبع:‌ The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.