ماد Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

ماد Red Dead Redemption 2 مراحل ترور را اضافه می‌کند

یحیی رحیمی 5 آذر 1401 3 دیدگاه
1,211 بازدید

یک ماد جدید برای بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شده که مراحل و مأموریت‌های مخصوص ترور و مشابه بازی Hitman را به اثر سندباکس راکستار گیمز اضافه می‌کند. با پایان پشتیبانی راکستار از بازی رد دد ریدمپشن 2، افراد زیادی در حال خلق محتوا برای آن هستند و در صورتی که می‌خواهید اندکی بیشتر در غرب وحشی بمانید و با آرتور مورگان سر و کله بزنید، ماد جدید می‌تواند کاملا شما را سرگرم کند.

ماد Contracts Remastered تنوعی از مأموریت‌های داستانی و مبتنی بر ترور و قتل را به حالت فردی و داستانی بازی Red Dead Redemption 2 اضافه می‌کند. این ماد، قراردادهای ترور را اضافه می‌کند و همچنین مکانیک‌های تازه‌ای در کنار سناریوهای جدید ارائه می‌کند که می‌توان آن را مأموریت‌های تازه‌ای نامید که کم و کسری نسبت به مأموریت‌های اصلی ندارند. گفتنی است الگوریتمی برای خلق مأموریت‌های اتفاقی ایجاد شده و در نهایت می‌توانید تا ماه‌ها با ماد جدید سرگرم شوید.

پیشنهادهای مختلفی در تمامی شهرهای اصلی بازی Red Dead Redemption 2 از سوی شخصیت‌های غیرقابل کنترل (NPC) به شما ارائه خواهد شد. با قبول قرارداد تصویری از شخص به شما نشان داده می‌شود و سپس باید مراحل قتل را آغاز کنید و با پیدا کردن فرد، پول خوبی به جیب بزنید. گفتنی است این مأموریت‌ها به‌صورت خودکار تولید می‌شوند و گاهی تنها تصویر شخص به شما نشان داده می‌شود و پیدا کردن او کار سختی خواهد بود. مأموریت‌های جدید تنها به قتل و تیراندازی خلاصه نمی‌شوند، بلکه لازم است محیط را کامل بررسی کرد و فرد موردهدف را میان انبوهی از مردم یافت.

ماد ترور Red Dead Redemption 2

ماد جدید Red Dead Redemption 2

اهداف موردنظر شما افرادی ابله و ناآگاه نیستند. آن‌ها از شما خبر دارند و می‌دانند که کسی برای کشتن آن‌ها اجیر شده است. در نتیجه لازم است المان مخفی‌کاری را هم اضافه کرد و در نتیجه هر تلاشی هم منجر به کسب نتیجه نخواهد شد. بهترین کار آن است که خود را میان مردم محلی مخفی کرد و یک روند موش و گربه را طی کرد که کمتر در بازی رد دد ریدمپشن دیده می‌شود. در نهایت با کشتن هدف، می‌توان اندکی پول به جیب زد و همچنین سرگرم شد.

قابلیت‌های دیگر ماد Red Dead Redemption 2 قابل توجه هستند. در صورتی که بخواهید دست بالا را نسبت به هدف قتل داشته باشید، می‌توانید فردی را از میان مردم به گروگان بگیرید و تفنگ را روی شقیقه او بگذارید. با تهدید به قتل این فرد می‌توانید متهم را به دام بیندازید. فضای سندباکس بازی باعث شده تا چنین لحظاتی کامل ممکن باشد و شکار هدف به تصمیم و ابتکار بازی‌کننده وابسته شود. برای دریافت ماد Contracts Remastered کافی است به صفحه ماد در وب‌سایت نکسوس ماد سر بزنید. روی لینک کلیک کنید تا به پلتفرم دانلود ماد منتقل شوید.

تابه‌حال مادهای جالبی برای بازی راکستار گیمز منتشر شده است. ماد گرافیکی Red Dead Redemption 2 باعث شد تا تجربه بازی شیرین‌تر شود. نظر شما در مورد ماد جدید چیست؟ آیا آن را دانلود خواهید کرد؟

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    مهیار

    مهمان

    ممنون ماد بسیار جالبی هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهیار

    مهمان

    از کجا میتونیم این ماد بگیریم روی نسخه کرک شده عمل میکنه ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به مهیار

      نویسنده

      لینک ارجاع به صفحه دانلود در سایت نکسوس ماد داخل متن وجود دارد. کافی است روی کلمه نکسوس ماد داخل مطلب کلیک کنید. بله این ماد روی نسخه کرک‌شده جواب میده