ماد رد دد 2
یحیی رحیمی

ماد جدید Red Dead Redemption 2 دنیای بازی را زنده می‌کند

یحیی رحیمی 14 تیر 1401 5 دیدگاه
8,522 بازدید

در حالی که شرکت راک‌استار به طور کل آپدیت بازی Red Dead Redemption 2‌ را فراموش کرده و حتی بخش آنلاین بازی را هم آپدیت نمی‌کند؛ طرفداران بازی همچنان به ساخت محتوای جدید ادامه می‌دهند. جهان بازی رد دد ریدمپشن 2‌ به دلیل طراحی بی‌نظیر، امکان ارائه بهترین محتواها را دارد و اگر این بازی را تمام کرده‌اید؛ بهتر است سری به ماد جدید Red Dead Redemption 2 بزنید که دنیای این بازی عظیم را تغییر می‌دهد و جان دوباره‌ای به آن می‌بخشد.

ماد Vestigia به‌تازگی توسط یک مادساز با نام مستعار no12 و تیم پرتلاش او منتشر شده است. این ماد محصول تلاش و زحمت یک‌ساله است که بخش داستانی و تک‌نفره بازی را به طور کامل زیر و رو می‌کند. از جمله تغییراتی که این ماد ایجاد می‌کند باید به بهبود سیستم آب و هوا، طبیعت وحشی بازی و سیستم رفتار عابرین پیاده اشاره کرد. ماد جدید باعث می‌شود تا بازی شاهکار شرکت راک‌استار لذت‌بخش‌تر شود و تجربه‌ای بهتر در اختیار بازی‌کننده قرار گیرد.

ماد جدید Red Dead Redemption 2

ماد جدید Red Dead Redemption 2

گفتنی است ماد جدید Red Dead Redemption 2 به چهار قسمت تبدیل شده و طبق گفته no12، چهار ماد مختلف درون یک پکیج قرار گرفته است و با محتوای بزرگی روبه‌رو هستیم. اولین بخش ماد، سیستم آب و هوا را تغییر می‌دهد. میزان دمای هوا با نصب ماد قابل‌تغییر خواهد بود و سیستم‌های انتقال میان هوای آفتابی و بارانی آپدیت می‌شوند؛ این امر باعث می‌شود تا زمانی که آفتاب نباشد، دمای هوا کاهش پیدا کند. مدل‌های بصری برای نمایش آب و هوا طراحی شده و المان‌هایی مانند گرد و خاک و مه با جزئیات بیشتری رندر می‌شوند. چرخه نمایش آنها نیز تغییر یافته و در نتیجه فضای بازی در تعدادی از نقاط، تفاوت زیادی با بازی اصلی پیدا می‌کند.

درختان و طبیعت وحشی نیز بخش دیگر ماد Red Dead Redemption 2‌ را تشکیل می‌دهد. درختان بازی با جزئیات بیشتری نمایش داده می‌شوند و همچنین طبیعت اطراف نیز به حضور آرتور مورگان بهتر واکنش نشان می‌دهند. برای نمونه اگر به داخل آب بپرید، خواهید دید که حباب و کف بیشتر و با جزئیات کامل ایجاد می‌شود. چهارمین بخش ماد نیز مربوط به NPC و افراد داخل شهر است. هوش مصنوعی این افراد افزایش یافته است و صحبت کردن با آنها حس واقعی‌تری خواهد داشت.

ماد Vistigia همچنین تعداد حیوانات بازی را افزایش می‌دهد و در نتیجه شکار کردن نیز به کار ساده‌ای تبدیل می‌شود. دانلود ماد جدید رد دد ریدمپشن 2 به‌صورت رایگان در دسترس است و کافی است به وب‌سایت نکسوس ماد سر بزنید. به منظور اجرای ماد به برنامه Lenny’s Mod Loader نیاز خواهید داشت.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    Mostaf

    مهمان

    لطفا اموزش نصب هم بذارید ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Real_Mahan

    مهمان

    وقتی این ماد رو نصب بکنیم، زیرنویس توی بازی قطع میشه یا اینکه نه مثل قبل کار میکنه؟و فقط جاهایی که زیرنویس داشته هستن؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amir_mr

    مهمان

    خخخخخخخ
    ماد سازا بجای راک استار که بازی رو ساخه دارن برای بازی ابدیت میدم عجیبه????

    پاسخ دهید
    • Avatar

      رضا در پاسخ به amir_mr

      مهمان

      از زمان عرضه بازی تقریبا چهار سال گذشته و کمتر بازی بدون باگی مانند رددد وجود داره (منظورم مختل کننده کل روند بازی) چه بسا بازی های زیادی مثل اسکاریم که هر بار یه نسخه میده ولی باگ های بریکر بازی داره
      و راکستار تمام زحمات و وقتشو قبل عرضه گذاشته بود و اغلب باگ های پورت و بخش انلاین رو تا همین نیم سال پیش درست کرد بخش انلاینم با اون برچسب قیمتی واقعا میشه هدیه در نظر گرفت تنها اشتباه این بود که به صورت جدا هم فروخت باعث شد انتظارات بیشتر شه.

    • Avatar

      nima در پاسخ به amir_mr

      مهمان

      اگه میشد این ماد به نوعی روی نسخه کنسول بازی هم نصب میشد خوب بود