بازی Forza Horizon 5
یحیی رحیمی

بازی Forza Horizon 5 اشتباهاً با 99 درصد تخفیف فروخته شد

یحیی رحیمی 27 آبان 1401 3 دیدگاه
1,583 بازدید

یکی از فروشگاه‌های اروپایی ایکس باکس اشتباهاً تخفیف 99 درصدی روی بازی Forza Horizon 5 اعمال کرد و باعث شد تا تعدادی بتوانند بازی کامل را با قیمت 0.79 سنت بخرند. این تخفیف روی نسخه پریمیوم اعمال شد که شامل هر دو بازی فورتزا هورایزن 4 و 5 به همراه محتوای اضافه می‌شود. تخفیف 99 درصدی ساعاتی پس از گزارش بازی‌کنان از فروشگاه حذف شد.

فروش باندل پریمیوم فورتزا هورایزن به‌تازگی در فروشگاه ایکس باکس شروع شده است. این باندل یک سال پس از عرضه موفق Forza Horizon 5 به فروش می‌رسد و شامل دو بازی اخیر این سری در قالب یک باندل تمام‌عیار است. قیمت این بازی 100 دلار است که به دلیل تخفیف پایان سال با قیمت 80 دلار در دسترس قرار دارد. تخفیف اخیر تا پایان ماه در دسترس است و می‌توان این باندل ویژه را با تخفیف 60 درصد خرید.

فروشگاه سوئدی ایکس باکس با اعمال تخفیف 99.99 درصد روی بازی، کاربران را غافل‌گیر کرد. یکی از کاربران توییتر موفق به یافتن این پیشنهاد باورنکردنی شد و سپس آن را به اطلاع بقیه رساند. خرید بازی با تخفیف کامل نیازمند وارد کردن آدرس منزل در کشور سوئد بود، اما از آنجایی که بازی به‌صورت دیجیتالی به فروش می‌رسید، خریداران راهی برای دور زدن آن پیدا کردند و بازی را به اکانت خود اضافه کردند. این بدین معنی است که هر دو بازی Forza Horizon 4 و Forza Horizon 5 را با قیمت کمتر از یک دلار خریده‌اند.

تخفیف Forza Horizon 5

تخفیف باورنکردنی Forza Horizon 5

پیشنهاد اخیر پس از حدود سه ساعت از فروشگاه حذف شد و مشخص نیست چه تعدادی موفق به خرید بازی شده‌اند. ایکس باکس امکان لغو خرید و بازگردانی مبلغ‌ در اتحادیه اروپا را ندارد و قوانین حمایت از مصرف‌کنندگان در زمینه آیتم‌ها دیجیتالی، جلوی بازپس‌گیری را می‌گیرد. قیمت درج‌شده، هرچند اشتباه اما رسمی بوده است و بازی‌کنان هم کار غیرقانونی انجام نداده‌اند. چنین اشتباهاتی در زمینه خرید بازی آنلاین رخ می‌دهد. مدتی پیش بازی FIFA 23 با قیمت 6 سنت فروخته شد.

تخفیف 60 درصدی فعلی که توسط مایکروسافت اعلام شده، پیشنهاد مناسبی برای خرید بازی Forza Horizon 5 است. بازی‌کنان می‌توانند شماره چهارم را هم دریافت کنند و از هر دو بازی لذت ببرند. گفتنی است احتمال حذف Forza Horizon 4 از فروشگاه‌ها در سال آینده وجود دارد و با اتمام حق امتیاز خودروها، مایکروسافت مجبور به پایان فروش خواهد شد. استودیو Playground Games در حال حاضر روی محتوای اضافه بازی پنجم کار می‌کند و فرایند ابتدایی ساخت فورتزا هواریزن 6 آغاز شده است.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    ALi

    مهمان

    اگر forza horizon 4 رو الان بخرم وقتی از استور حذف بشه نمیتونم اجراش کنم؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به ALi

      نویسنده

      می‌توانید همچنان اجرا کنید. موقع حذف تنها گزینه خرید غیرفعال می‌شود.

  • Avatar

    Sajjad

    مهمان

    خیلی هم مشخصه که کارشون از عمد نبوده?

    پاسخ دهید