بازی FIFA 23
یحیی رحیمی

بازی FIFA 23 اشتباهاً به قیمت 6 سنت فروخته شد

یحیی رحیمی 27 مرداد 1401 1 دیدگاه
6,133 بازدید

شرکت EA قیمت نسخه آلتیمت بازی FIFA 23 را اشتباها در ریجن هند فروشگاه اپیک گیمز به جای 100 دلار، 6 سنت درج کرد که موجب سردرگمی کاربران شد. افرادی که آن لحظه از تغییر قیمت باورنکردنی آگاه شدند، سریعاً دکمه خرید را فشار دادند و شانس افزودن بازی به اکانت خود را پیدا کردند. الکترونیک آرتز با اعتراف به اشتباه انجام‌شده، بازی را آن‌ها پس نمی‌گیرد و به خرید انجام شده احترام می‌گذارد.

تعدادی از کاربران توییتر و گیمرهای هندی در طی چند ماه گذشته از فروش بازی FIFA 23 با قیمت کمتر از یک دلار خبر دادند. این نتیجه یک اشتباه بود که تخفیف 99.98 درصدی را روی بازی اعمال می‌کرد. توسعه‌دهنده سریعاً به اشتباه خود پی برد و این گزینه را حذف کرد؛ اما تعدادی از کاربران موفق به خرید بازی شدند و در صفحه توییتر خود با تگ کردن شرکت EA و اپیک گیمز از آن‌ها تشکر کردند. معین حسن در این مورد نوشت:‌ «مرسی اپیک گیمز، فیفا 23 را با قیمت کمتر از یک دلار خریدم!».

شرکت EA پس از اتفاق رخ‌داده به تک‌تک افرادی که بازی فیفا 23 را با قیمت 6 سنت خریدند ایمیل زد و به اشتباه خود اعتراف کرد. EA در ایمیل نوشت که از این افراد درخواست پول اضافه نمی‌کند و به خرید انجام‌شده احترام می‌گذارد. در نتیجه افرادی که توانستند از تخفیف اشتباه استفاده کنند، قادر به نگه‌داشتن بازی خواهند بود. ناشر بازی طبق متن ایمیل در حال بررسی صفحه دانلود بازی بوده و اینکه اولین بار است که بازی FIFA روی این فروشگاه عرضه می‌شود و در نتیجه اشتباهاتی رخ داده است؛ این مسئله باعث شد تا قیمت 100 دلاری بازی به 6 سنت تغییر یابد.

فروش FIFA 23

فروش FIFA 23 با قیمت باورنکردنی

بازی فیفا 23 آخرین شماره مجموعه فیفا خواهد بود و نسخه بعدی با اسم EA Sports FC منتشر می‌شود. مدیران EA در حال آماده‌سازی برای دوران گذار هستند و حتی به اسپانسر مهم لالیگا اسپانیا نیز تبدیل شده‌اند. مدیرعامل معتقد است که فیفا تنها یک اسم روی یک جعبه است و تأثیری در فروش آن‌ها نخواهد گذاشت. دلیل عدم تمدید قرارداد، درخواست یک میلیارد دلار برای حق امتیاز برند فیفا بود. مذاکرات میان دو طرف در نهایت بی‌نتیجه ماند و فدراسیون فوتبال جهانی تصمیم گرفت تا حق استفاده از برند FIFA را به شرکت دیگری بفروشد.

FIFA 23 تغییرات مهمی پدید آورده و برای اولین بار شاهد لیگ فوتبال بانوان هستیم و یک فوتبالیست زن روی کاور قرار گرفته است. بخش آلتیمت تیم نیز با جام جهانی 2022 مزین خواهد شد و ابرقهرمان‌های مارول در راه فیفا هستند.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    اگه ایران بود دوبله از یارو پولشو میگرفتن تا دیگه ازین زرنگ بازیا در نیاره

    پاسخ دهید