جایزه گرمی ویدیوگیم
یحیی رحیمی

نامزدهای اولین جایزه گرمی بهترین موسیقی بازی اعلام شد

یحیی رحیمی 25 آبان 1401 بدون دیدگاه
329 بازدید

مراسم اهدای جوایز گرمی هرساله میزبان صدها آهنگ‌ساز، خواننده و هنرمند است و جوایز معتبری به فعالان حوزه موسیقی اهدا می‌شود. کمیته برگزاری مراسم Grammy Awards امسال بخش بهترین موسیقی و ساندترک ویدیوگیم را هم اضافه کرده است. اولین نامزدهای جایزه گرمی ویدیوگیم معرفی شده‌اند و کالاف دیوتی به همراه اساسینز کرید و Aliens Fireteam Elite برای دریافت این جایزه رقابت می‌کنند.

فهرست کامل نامزدهای جوایز گرمی امسال اعلام شد که می‌توانید از طریق وب‌سایت اصلی آن‌ها را مشاهده کنید. بخش مربوط به ساندترک و موسیقی بازی که برای اولین سال گنجانده شده، سورپرایزهای بزرگی برای طرفداران بازی دارد. بازی Assassin’s Creed Valhalla یکی از نامزدان این جایزه است و همچنین کالاف دیوتی ونگارد نیز از دیگر نامزدها اعلام شده است. فهرست کامل را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

  • Aliens: Fireteam Elite (Austin Wintory)
  • Assassin’s Creed Valhalla: Dawn Of Ragnarok (Stephanie Economou)
  • Call Of Duty: Vanguard (Bear McCreary)
  • Marvel’s Guardians Of The Galaxy (Richard Jacques)
  • Old World (Christopher Tin)

گفتنی است مراسم جوایز گرمی 2023 اولین تجربه برای موسیقی بازی به‌حساب می‌آید و این جایزه برای دریافت‌کننده تاریخی و مهم خواهد بود. گفتنی است موسیقی بازی از سال 1999 امکان نامزد شدن در دسته‌بندی‌های مختلف را داشته، اما هیچ‌گاه یک دسته‌بندی جداگانه برای آن در نظر گرفته نشده است. برای نمونه بازی Baba Yetu در سال 2011 برای دریافت جایزه بهترین موسیقی اینسترامنتال نامزد شد و در نهایت بازی Journey در سال 2012 برای دریافت جایزه بهترین ساندترک سال رقابت کرد.

جوایز جایزه گرمی موسیقی بازی ویدیو گیم

جایزه گرمی بهترین موسیقی بازی

مدیر موسیقی شرکت الکترونیک آرتز در مورد اهمیت موسیقی بازی اظهارنظر کرد و گفت:‌ «از آن چشم‌پوشی شده و قدرش را نمی‌دانند و این مسئله نه‌تنها در مورد سطح کیفی بلکه در مورد میزان موفقیت و متناسب بودن آن با نسل جدید عاشقان موسیقی هم صادق است. ما لازم بود مسئولان را متقاعد کنیم که این موسیقی روی پای خود ایستاده و ارزش اینکه با یکدیگر مقایسه و قضاوت شود را دارد.» سال‌ها لابی‌گری استودیوهای بازی‌سازی بالاخره کمیته جوایز موسیقی گرمی را راضی به ایجاد دسته‌بندی جدید کرده است.

چرا باید بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy را تجربه کنیم؟

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy در حال حاضر گزینه محبوبی برای دریافت جایزه به‌حساب می‌آید. حضور بازی Aliens Fireteam Elite جزو اتفاقات عجیب در نظر گرفته شده و کمتر کسی آن را به دلیل موسیقی متن به یاد می‌آورد. در حال حاضر شانس هیچ‌کدام از نامزدهای دریافت جایزه بهترین موسیقی بازی و آثار تعاملی مشخص نیست و باید مدت بیشتری منتظر بمانیم. به نظر می‌رسد که این دسته‌بندی شروع عجیبی را تجربه می‌کند و طرفداران بازی انتظار دیگری داشتند. نظر شما در مورد نامزدهای جایزه گرمی ویدیوگیم چیست؟ در خبر دیگری، نامزدهای جوایز بهترین بازی سال Game Awards 2022 اعلام شد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.