حجم دانلود کالاف دیوتی وارزون 2
یحیی رحیمی

حجم دانلود بازی Call of Duty Warzone 2 مشخص شد

یحیی رحیمی 20 آبان 1401 2 دیدگاه
15,622 بازدید

بازی Call of Duty Warzone 2 به موضوع داغی میان طرفداران بازی‌های تیراندازی تبدیل شده است. انتشار دنباله وارزون در هفته آینده، اتفاق مهمی است که میلیون‌ها نفر بازی‌کننده در سراسر جهان منتظر آن هستند. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار، سؤال مهمی در مورد حجم دانلود Call of Duty Warzone 2 پیش آمده و اینکه آیا تغییرات اعمال‌شده در موتور IW 9.0، تغییری روی میزان حجم بازی داشته است یا خیر؟ در این مطلب به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی وارزون 2 نشان داد که نیازمند 125 گیگابایت فضای خالی هستیم. این بدین معنی نیست که حجم دانلود Call of Duty Warzone 2 دقیقاً همین مقدار است. طبق گفته صفحه توییتر معتبر Alumia_Italia که اطلاعات تازه‌ای از صفحه دانلود بازی در فروشگاه ایکس باکس استخراج کرده، حجم دانلود وارزون 2 بیشتر از آن است که فکر می‌کنید. برای دانلود وارزون 2 باید 115.62 گیگابایت کنار بگذارید. این حجم مربوط به نسخه ایکس باکس است و نسخه پلی استیشن و کامپیوتر، اندکی با این رقم فاصله دارند.

اکتیویژن هنوز حجم دانلود رسمی وارزون 2 را اعلام نکرده و این رقم تنها زمان انتشار فاش خواهد شد؛ اما انتظار می‌رود که حجم نسخه کامپیوتر نیز در همین حدود باشد. در صورتی که می‌خواهید طعم تجربه بتل رویال جدید اکتیویژن را بچشید، بهتر است از همین لحظه به خالی کردن هارد کامپیوتر و کنسول خود بپردازید. به‌خصوص آنکه احتمال انتشار آپدیت روز اول هم وجود دارد و این حجم ممکن است افزایش چشم‌گیری پیدا کند.

حجم دانلود Call of Duty Warzone 2

حجم دانلود Call of Duty Warzone 2

در صورتی که Call of Duty Modern Warfare II را نصب کرده‌اید، همچنان نیاز به دانلود حجم زیادی از وارزون 2 خواهید داشت. بررسی‌ها نشان داده که تنها 5 گیگابایت از داده‌های وارزون 2 با نصب مدرن وارفر 2 دریافت شده‌اند. برای تجربه بازی هم به منو اصلی مدرن وارفر 2 منتقل خواهید شد و می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام‌یک را بازی کنید. اکتیویژن به‌تازگی جزئیات کامل وارزون 2‌ را از جمله سیستم بتل پس مشابه فورتنایت را اعمال کرده است که تغییرات مهمی در بدنه سیستم پیش‌روی و پیشرفت بازی ایجاد می‌کند.

حجم دانلود Call of Duty Warzone 2 با شروع پیش‌ دانلود بازی اعلام خواهد شد. پیش دانلود از تاریخ 23 آبان و ساعت 21:30 به وقت ایران برای کنسول و کامپیوتر شروع می‌شود. بدون شک نیازمند دانلود حجیم از سرورهای اکتیویژن هستید و این می‌تواند فرایند نصب را دشوار کند. پارسی گیم تلاش می‌کند تا بک آپ وارزون 2 را هنگام پیش دانلود در اختیار شما قرار دهد تا نیازی به دانلود از سرورهای خارجی با شرایط اخیر نداشته باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Farhad

    مهمان

    نیازمند حجم وسیعی نبود نزدیک به چهل گیگابایت بود حجم فایل دانلودی. پارسی گیم ?.

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Farhad

      نویسنده

      حجم کلی بازی درج شده است که مربوط به مدرن وارفر 2 می‌شود. بازی تحت یک هاب اجرا می‌شود و مستقل از مدرن وارفر 2 نیست. اگر کسی بخواهد کل بازی را نصب کند به چنین فضای خالی نیاز دارد.